"Mystical Forest" ,czyli nowa kolekcja Bell.

Kosmetyki Bell cieszą się sympatią już od dłuższego czas,dlatego Bell co jakiś czas rozpieszcza nas nowymi pięknymi,kolorowymi kolekcjami.Chwilę po bardzo słonecznej kolekcji "Sun,Sea & Ice Cream" ( link do posta ) czas na leśną ,magiczną "Mystical Forest"- posiada ona bardzo ładne stonowane kolory.Z każdej poprzedniej kolekcji byłam bardzo zadowolona,nie dość że są to tanie rzeczy to jeszcze całkiem niezłej jakości.Z obecnej kolekcji niestety jeszcze nic nie posiadam ,ale jak tylko coś wpadnie w moje ręce na pewno zrobię update tego posta i wszystko Wam pokażę. Przechodząc do kolekcji pokażę Wam co się w niej znajduje ,znajdziemy tu jak zawsze kosmetyki do ust,twarzy,paznokci i oczu.
Standardowo kolekcja Bell jest dostępna w sklepach Biedronka, cen jeszcze nie znam ,ale na pewno będą wahać się w granicach 8-15 zł.


Jest coś co Was zaciekawiło ? Macie już coś z najnowszej kolekcji ? zostawicie po sobie ślad a ja na pewno do Was zajrzę 🎔
  • Lakiery do paznokci w trzech wyjątkowych odcieniach Magic,Mystery i Daydream
  • Tusz  Enchanted Noir Mascara
  • Podwójne cienie do powiek Magic Shine Eyeshadow

  • Korektor Moonlight Concealer 

  • Baza wygładzająco – matująca pod makijaż Mat Charm Make-up Base 
  • Sypki puder ryżowy utrwalający makijaż Moon Rice Loose Powder  


  • Rozświetlacz do twarzy i ciała Mystic Glow

  • Nawilżająca pomadka w kredce Sweet Spell 





  • UPDATE 
Byłam w Biedronce ,widziałam całą kolekcję , "wymacałam" wszystko - oczywiście testery :-)
i kupiłam tylko rozświetlacz. Najdroższy z całej kolekcji o ile dobrze pamiętam to puder ,kosztuje 13,50 zł ,lakiery po 7,50 a reszta po 10 zł.Lakiery "na żywo" jakoś mnie nie zachwyciły spodziewałam się większego wow ,pomadki mają bardzo mokrą i nawilżającą formułę ,cienie nałożone palcem mają dobry pigment a baza zostawia fajną warstwę na skórze.Tusz ma silikonową szczoteczkę ,ale ja mam swój ulubiony więc na razie nie kupuję.
Rozświetlacz prezentuje się bardzo ładnie ,ma złocisty kolor i ładnie odbija światło,zobaczcie sami jak wygląda.Raczej nie kupię nic więcej,ale kto wie - zawsze tak mówię a kończy się to różnie.





Komentarze

  1. Niestety nigdy nie testowałam tych kosmetyków, ale może na jakiś się skuszę:)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze polecam ! sama całkiem niedawno przekonałam się jakie są świetne :-)

      Usuń
  2. Te lakiery do paznokci zapowiadają się super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwróciłam na nie uwagę w pierwszej kolejności :-) oby tylko na paznokciach wyglądały tak super :-)

      Usuń
  3. nie widziałam ich nigdy szczerze mówiąc. Ale opakowania mają sliczne hheeh
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, są bardzo ładne - jak każde z limitowanych kolekcji Bell :-)

      Usuń
  4. I've never tried any of these but I love the packaging.

    https://sarahrizaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią sięgam po kosmetyki z nowych edycji bell. Teraz zastanawiam się nad pudrem ryżowym, ponieważ cienie nie przypadły mi do gusty, pomadek używam matowych, a tuszów mam od groma :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomadki nie są matowe ,są nawilżające i takie "mokre" :-)

      Usuń
  6. Sypki puder ryżowy zainteresował mnie najbardziej :)

    https://byy-aleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby nie fakt że mam kilka pudrów to na pewno bym go kupiła :-)

      Usuń
  7. Lakiery piękne! Wszystko super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakiery wyglądają ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa tych pomadek, bo wyglądają mega fajnie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta seria bardzo fajnie się prezentuje! Jestem ciekawa lakierów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci ,że na żywo nie wyglądają tak ładnie jak na zdjęciu :-)

      Usuń
  11. Todo es precioso! Gracias por pasarte por mi blog! Feliz día! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. też tak myślałam ,jednak jak zobaczyłam je w sklepie to zmieniłam zdanie :-)

      Usuń
  13. Tusz jest naprawdę fajny, jak na taką cenę super. I opakowanie ma też ładne, a ja lubię zwracać uwagę na detale ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

#obserwujący