Najlepsze i najtrwalsze pomadki matowe - mój ranking.

Początek roku to czas karnawału , studniówek i mocniejszego makijażu ,każda z nas chciałaby aby jej makijaż przetrwał bez poprawek wiele godzin.Dla mnie umalowane usta są taką "wisienką na torcie" w makijażu.Z tej okazji przygotowałam Wam mój ranking najlepszych i najtrwalszych pomadek matowych , wybrałam te które zachwyciły mnie nie tylko kolorem ale przede wszystkim tym że nie wysuszyły moich ust (ja mam wielką tendencję do wiecznie przesuszonych ust,mimo codziennej pielęgnacji).
Pomadki ,które Wam pokażę są w miarę tanie a jakością dorównują tym z wyższej półki cenowej.

Czego nie toleruję w pomadkach matowych ? na pewno przesuszania o czym wspominałam wyżej,ale jeszcze przeokropnego uczucia "ściągania" skóry i wrażenia "skorupy" na ustach.
Przy noszeniu pomadek w wersji płynnej matowej (poza trwałością oczywiście) cenie sobie komfort noszenia - czyli uczucie braku pomadki na ustach.Niestety wiele razy kupiłam takie ,które okazały się totalnie do d....,np taką właśnie pomadką okazała się (dla wielu hit ) Wibo #mood ,dla to była totalna porażka.
Nie przedłużając przedstawiam Wam moje ulubione i najczęściej używane pomadki.
  • Miss Sporty "Satin to Last" - przepiękne kolory ,mega trwałość i niewyczuwalność na ustach - zdecydowanie mój numer 1. UWAGA DO 15 STYCZNIA PROMOCJA 17,99 zł  - 11,79 zł kup ! 

  • Miss Sporty "Matte to Last 24 h" - tak jak wyżej ,kolejna moja ulubiona pomadka,duży komfort noszenia,nie wysusza ust i jest bardzo trwała. UWAGA DO 15 STYCZNIA PROMOCJA 17,99 zł  - 11,79 zł  kup !

  • Bourjois "Rouge Edition Velvet" - bardzo trwała,przyjemnie się ją nosi,jedynie do czego mogłabym się przyczepić - "odcina" się na ustach ,tzn widać gdzie się kończy pomadka a gdzie w "środku" zaczynają się usta,ale wystarczy chusteczka i lekko ją odcisnąć (nie wiem czy to kwestia koloru ,czy te pomadki tak mają) mimo wszystko warta polecenia kup ! ( kolor na zdjęciu to nr 28 Chocopink) 


  • Inglot "HD Matte" - przecudowna ,bardzo trwała ,nie rozmazuje się ,równo się "zjada".Kolor który posiadam ,mimo że jest matowy posiada delikatne drobinki,które pięknie wyglądają na ustach.Kolor który mam na zdjęciu to nr 12 kup !  


  • Avon "Power Stay 16 hours" - pomadka nie do zdarcia ,tak jak w nazwie spokojnie wytrzymuje 16 godzin bez poprawek, nie wysusza ust ,ale przed jej aplikacją polecam lepiej nawilżyć mocniej usta. Kolor który jest na zdjęciu to "Resilient Red" kup !


  • Bell "Mat & Soft Lips" -  matowe pomadki tej firmy to złoto, są bardzo leciutkie ,pięknie wyglądają na ustach ,nic nie wysuszają i są trwałe.Każda limitowana edycja ma w swojej kolekcji taką "perełkę" ,niestety pomadki ze zdjęcia w sklepie internetowym Bell nie ma ,ale może dostaniecie ją stacjonarnie w Biedronce. Kolor który mam to "02 Sweet Pepper" 



a jakie są Wasze ulubione pomadki matowe ? Piszcie w komentarzach :-) 
Uwielbiam testować różne kosmetyki ,więc z chęcią sięgnę po Waszych ulubieńców pomadkowych.

Komentarze

  1. Nie znam żadnej, ja uwielbiam Pixi ich pomadki matowe u mnie bardzo dlugo wytrzymują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tych jeszcze nie miałam ,a jaką mają formułę ,tzn czy mocno czuć je na ustach ?

      Usuń
  2. Muszę koniecznie wypróbować te pomadki Bell, bo dużo dobrego o nich słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od lat korzystam z pomadki Bourjois "Rouge Edition Velvet" - mój fenomen, jeśli chodzi o pomadki od Bourjois. Polecam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

#obserwujący