"Pro Filt'r Soft Matte" od Fenty Beauty - wart swojej ceny ?

Dziś recenzja podkładu Pro Filt'r Soft Matte Longwear Foundation Fenty Beauty by Rihanna w kolorze numer 110.
Miał być idealnie matujący ,długotrwały podkład a wyszła jedna wielka klapa.Jestem posiadaczką cery mieszanej z tendencją do przetłuszczania strefy T.Liczyłam że ten podkład upora się z moim problemem ,a jednocześnie ładnie będzie wyglądał na tej suchszej części twarzy.Konsystencja tego produktu jest bardzo sucha,dlatego żeby dobrze "leżał" na twarzy potrzebuje czegoś mokrego ,czyli w tym wypadku tłustej cery.Próbowałam nałożyć go na tłusty krem ,jednak i to nie pomogło.Po nałożeniu i rozprowadzeniu podkładu na twarzy już na samym początku widziałam że nie będzie efektu wow.Podkład  Fenty Beauty na skórze wyglądał jakbym posmarowała się białą farbą plakatową ,podkreślił wszystkie ( nawet te niewidoczne gołym okiem ) suche skórki w okolicy nosa.W ogóle nie chciał "przykleić" się do twarzy.Zdecydowanie jest to podkład idealny na cery typowo tłustej - u innej niestety totalnie się nie sprawdzi.Krycie tego podkładu jest faktycznie dość dobre - jednak tu za bardzo nie mogę się wypowiedzieć.Co zaliczam do plusów ? wybór kolorów ,jest ich aż 50 (!) co prawda na stronie Sephora naliczyłam "tylko" 48 ,kolor na pewno każdy dopasuje do swojego odcienia skóry - znajdziemy tu kolor jak dla "córki młynarza" czyli prawie  biały ale też znajdziemy kolor spieczonej skórki kurczaka.Buteleczka prezentuje się świetnie ,zwykła prosta ale ładna.Zapach podkładu - delikatny nie drażniący. Jeśli chodzi o cenę ,nie jest niska bo w cenie regularnej w Sephora trzeba zapłacić 149 zł ,mi udało się kupić go na promocji - 20 % ,więc nie było tak źle.



Czy jest wart swojej ceny? Przy cerze tłustej na pewno - do  suchej / mieszanej - niestety nie polecam.

Tu zostawiam Wam link do podkładu - klik
 Zobaczcie ile kolorów !



Liczyłam na super kosmetyk ,ale niestety - będę dalej szukać podkładów do testowania.
Może Wy jakiś polecacie ? 






Komentarze

  1. Bardzo fajna recenzja! Właśnie bardzo często zdarza się, że drogie produkty okazują się klapą!
    Pozdrawiam 😀
    www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "siedzę" w kosmetykach już jakiś czas i w pełni się zgadzam z tym że drogie nie zawsze znaczy lepsze ;-)

      Usuń
  2. Mam cerę tłustą i u mnie świetnie się sprawdza. Jestem w trakcie używania drugiego opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super ! :-) szkoda że u mnie się nie sprawdził ;-)

      Usuń
  3. Ja mam taki typ skóry jak ty ale kadencję żółtą to polecam catrice all mat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę zobaczyć ten co polecasz ,z Catrice używałam tylko HD Liquid Coverage Foundation :-)

      Usuń
  4. Nie znałam tego produktu ale mam cerę tłustą i brzmi ciekawie:)

    https://byy-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to cery tłustej będzie idealny :-) zapytaj w Sephora o próbkę :-)

      Usuń
  5. Estupendo post! Me encanta todo! Espero tu opinión en mi última entrada! Feliz día! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja cera jest dosyć sucha ale mimo to chętnie wypróbowałabym ten produkt :) Bardzo wiele osób sobie go zachwala!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie kupiłam go zachęcona mnóstwem pozytywnych opinii ;-) ale niestety u mnie klapa :-)

      Usuń
  7. Ja mam suchą cerę, więc u mnie by się na pewno nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety do suchej nie ma opcji ,ale widziałam że wyszedł nowy podkład Fenty ,z formułą nawilżającą :-)

      Usuń
  8. Oooo! Pierwsze słyszę o tym podkładzie ale jeśli fajnie kryje i ma taką game kolorystyczną to trzeba rzucic na niego okiem :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

#obserwujący