Dwa podkłady za mniej niż 15 zł , jak się sprawdziły ?

Dziś kilka słów o dwóch podkładach od Bell,kupiłam je w Biedronce po taniości i z czystej ciekawości. Dużo czytałam o tych produktach i szczerze przyznam byłam bardzo ciekawa jak się sprawdzą u mnie.
Zatem zapraszam Was do przeczytania krótkiej ale mam nadzieje że dokładnej recenzji ,kto wie - może ktoś znajdzie tu idealny podkład dla siebie.Na zdjęciach poniżej pokazałam jak wygląda krycie tych podkładów na tatuażu ,należy jednak pamiętać że tatuaż jest bardzo ciemny i krycie na twarzy może się nieco różnić.Oba podkłady są w kolorze "Natural".




*podkłady testowane na cerze mieszanej z tendencją do przetłuszczania się w strefie T.


 ▪️Illumi - Corrector Lightening Skin Perfection -podkład idealny na lato,jest bardzo lekki  ,nie zapycha  i nie tworzy efektu maski. Fajnie kryje zaczerwienienia ,przebarwienia i niewielkie niedoskonałości,daje bardzo ładny efekt delikatnego rozświetlenia na twarzy( u mnie wyglądał ładnie nawet w tej "tłustszej" strefie) .Konsystencja gęsta, kremowa bardzo dobrze rozprowadza się go ręką albo pędzlem - nie testowałam z gąbeczką.Nie zostawia smug i jest bardzo wydajny - wystarczy odrobina aby ładnie i równomiernie pokryć całą twarz. W ofercie znajdziemy 4 kolory. Na twarzy wygląda na prawdę ładnie.Trwałość oceniam tak na 9/10.Podkład jest w wygodnej tubce,łatwo będzie wydobyć go całkowicie do końca.Cena to 14 zł.




▪️Perfect Matte Aloe Vera -podkład jest trwały,ale nie jakoś super - w mojej ocenie 8/10. Dobrze ale delikatnie matuje.Na twarzy wygląda bardzo naturalnie.Nie robi efektu maski.Na mojej cerze najlepiej wyglądał w miejscach najbardziej przetłuszczających.Ładnie kryje średnie niedoskonałości,można nim budować pełne krycie -ale trzeba robić to bardzo ostrożnie aby nie zrobić sobie krzywdy.Niestety nie mogę znaleźć informacji o kolorach ale na pewno nie było za dużego wyboru i tu znajdę jeden mały minus a jest to gama kolorystyczna-wszystkie (nawet te jasne) odcienie są ciemne.Sprawdzają się u mnie latem ,gdy jestem delikatnie opalona ,więc zimą na pewno z niego nie skorzystam.Aloes w składzie fajnie nawilża skórę,przez co podkład "leży" na niej bardzo ładnie. Cena to 10 zł.




Podsumowując - Illumi na pewno zagości u mnie ponownie ,lubię takie lekkie podkłady,które nadają promienny wygląd cerze,co do Perfect Matte - tu mam troszkę mieszane uczucia ,wiadomo za taką cenę nie spodziewałam się Bóg wie jakiej jakości ale przyznam ,że mogłoby być troszkę lepiej.Raczej nie kupię go ponownie ,wykorzystam ten co mam i to będzie na tyle.


Komentarze

  1. Dużo właśnie słyszałam pozytywnych opinii o kosmetykach bell. Patrząc na cenę to można powiedzieć, że ten produkt jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio stałam się wielką fanką tej marki,mają w swojej ofercie kilka perełek :-)

      Usuń
  2. Również słyszałam wiele o nich, ale osobiście nie testowałam.
    Cieszę się, że i Tobie się sprawdziły!
    Cena jest rewelacyjna jak za tak dobry produkt :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o nich dużo dobrego 👌👌

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo o nich słyszałam, jak skończy mi się mój ulubiony to z chęcią wypróbuję ten :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taką cerę jak ty a mija go ciągle w biedronce więc chyba się skuszę na lllumi 😊 jak swoje wykończene.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tych podkładach, ale niestety u mnie średnio one wypadły, bo mam bardzo problematyczna cerę ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę koniecznie przetestować i zobaczyć jak się będą sprawdzały u mnie :)
    Pozdrawiam <3

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem czy to byłyby produkty dla mnie ;) coś mi tu kolory nie grają

    OdpowiedzUsuń
  10. super produkt, sama polecam!
    Zapraszam również do mnie, NOWY ODNOWIONY BLOG, 2 posty dziennie, różna tematyka o wszystkim. Zaobserwuj jeśli Ci się spodoba, bardzo mnie to motywuję do dalszej pracy nad blogiem.
    https://poradyracjonalistki.blogspot.com/2019/09/historia-z-mojego-zycia-powrot-nowosci.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie kupowałam kosmetyków tej marki. Przyznam szczerze, ze myslalam ze oba te podkłady to klapa ale widzę ze jednak czasem dają radę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Se ve estupenda está entrada ! Espero verte pronto por mi blog! Me encanta saber tu opinión sobre mis entradas! Feliz sábado ! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie używałam tych podkładów, ba rzadko używam też tej marki. Uwielbiam podkład Maybelline affiniote.

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam tego z różową nakrętka. Jest świetny. Raczej nie zmienię na inny chociaż próbowałam różnych z rosmana. A w dodatku ta cena👍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

#obserwujący