Rimmel x Rossmann - co to za ceny ?


Halo ,miłośniczki makijażu i kosmetyków! 
Jeśli lubię robić makijaż (tak jak ja) albo lubicie po prostu mieć toaletkę/szafkę pełną kosmetyków (również tak jak ja) to lećcie do  Rossmann ,bo tam w najlepsze trwa gorąca promocja (promocja w Klubie Rossmann) na wybrane kosmetyki Rimmel. 
Przecenione są podkłady,pudry,błyszczyki,bronzery ,eyelinery - a jak wiecie Rimmel robi kosmetyki bardzo dobrej jakości.W ofercie znalazłam kilka produktów ,które według mnie są warte uwagi.
Co do cen to są bardzo korzystne ,niektóre przeceny sięgają nawet do 50 % .Tak czy inaczej to chyba jedyna okazja aby zaopatrzyć się w kosmetyczne perełki  i nie zbankrutować.

Pod tym linkiem o tu ! znajdziecie wszystkie produkty,a poniżej załączę zdjęcia tego co uznałam za interesujące a następnie pokażę Wam co ja posiadam i napiszę czy jestem zadowolona.









a to cudeńka które posiadam i szczerze polecam :-) 

Kolorowe eyelinery "Wonder Swipe" ,mają bardzo mocny pigment,są bardzo trwałe i można stosować je jako cień na całą powiekę.


Paletki bronzerów "Kate Palette" dają bardzo naturalny efekt ,oczywiście bardziej zaawansowani mogę "budować" mocniejszy kontur.Kolory są ciepłe i pasują każdemu.Kolory w paletce spiszą się również jako cień do powiek,są bardzo trwałe i dobrze "leżą" na skórze.



Błyszczyk "Oh my Gloss"daje piękny efekt mokrych ust,ma bardzo wygodny aplikator,pozostawia delikatnie klejącą warstwę i trochę wysusza usta,ale i tak go lubię.



Jak widzicie nie jest tego dużo ,ale to tylko dlatego że "tonę" dosłownie "tonę" w kosmetykach.Muszę chyba zrobić jakąś wyprzedaż ,część z nich leży nie używana i się marnuje,wiem ,że pewnie ktoś zrobiłby z nich użytek ,ale jednak ciężko się rozstać z moimi "skarbami" - to się chyba nazywa zbieractwo...

Kto też tak ma ? napiszcie że nie jestem sama ,będzie mi łatwiej 🙊

Komentarze

  1. Super wpis! Boże kocham kosmetyki i mogła bym je kupować bez końca.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny wpis. Ja również tonę w nadmiarze :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

#obserwujący