Upał nie odpuszcza ,czas na mocne nawilżenie.

Upał nie odpuszcza,lubię ciepełko ale 36 stopni to zdecydowanie za dużo już nigdy w zimę nie będę narzekać że jest za zimno i że marzy mi się lato.W taką pogodę należy pamiętać o piciu dużych ilości wody,ponieważ odwodnienie grozi każdemu. W taki upał nie można zapomnieć o odpowiednim nawilżeniu naszej skóry,która bardzo szybko się przesusza.Należy pamiętać aby nie opalać skóry na twarzy,najlepiej stosować krem z wysokim filtrem.Ciężki makijaż również nie jest wskazany,skóra też musi oddychać.Zapobiega to przedwczesnemu starzeniu. Przygotowałam dla Was propozycje kilku moich ulubionych kosmetyków,które zapewnią mocne i na prawdę długotrwałe nawilżenie.


  • Cetaphil DA Ultra krem intensywnie nawilżający-Specjalistyczny dermokosmetyk, intensywnie nawilżający oraz uzupełniający
    brakujące w skórze lipidy.Jego 24-godzinne działanie zostało udowodnione badaniami klinicznymi.
  • Mixa Hyalurogel mleczko intensywnie nawilżające-przeznaczone do pielęgnacji skóry wrażliwej, suchej i odwodnionej koi
    dyskomfort i uczucie podrażnienia skóry ciała nawet po depilacji.
  • Green Pharmacy płyn micelarny 3w1-tonizuje i nawilża,Jest wzbogacony łagodzącym i regenerującym ekstraktem z owsa oraz nawilżającym pantenolem.
  • Skin 79 Jeju Aloe żel aloesowy-żel działa kojąco na skórę wrażliwą i podrażnioną.Dodatkowo zapewnia długotrwałe nawilżenie
  • Loreal Hydra Genius Aloe Water-wpływa korzystnie na kondycję skóry, dbając o jej intensywne i długotrwałe nawilżenie.






a jakie są Wasze ulubione kosmetyki mocno nawilżające? z chęcią poczytam i wypróbuje nowości.
Miłego dnia i tygodnia 🎔



Komentarze

  1. U mnie dzisiaj termometr pokazuje 40 stopni w cieniu, na słońcu jest pewnie z 50 :/
    Z kosmetyków które pokazujesz uwielbiam Cethapil i Mixę :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze tu same świetne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne produkty! Muszę koniecznie wypróbować ten żel aloesowy, bo teraz wszędzie o nim mówią :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować te mleczko z Mixy, wiele o nim słyszałam, ale nie testowałam :)
    Zapraszam do mnie, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie testowałam zaprezentowanych produktów. Z niektórymi markami mam bardzo miłe doświadczenia, więc pokuszę się o wypróbowanie mleczka i żelu aloesowego :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

#obserwujący