Green Pharmacy - naturalne kosmetyki,czy zdały test ?

Dziś przychodzę do Was z nowościami ,które przez ostatni czas testowałam.Kosmetyki,które dziś recenzuje zostały bardzo dokładnie przetestowane , stosowałam je regularnie aby napisać Wam rzetelną recenzję.
Kosmetyki z linii Green Pharmacy są produkowane przez Elfa Pharm. Jest to seria naturalnych produktów do pielęgnacji włosów i ciała.W ich składzie znajdziemy min zieloną herbatę,rumianek czy bardzo lubiany i doceniany aloes (ja osobiście jestem wielką kosmetyków z aloesem).
Zacznę od kosmetyku ,który okazał się moim hitem.

Jestem posiadaczką cery mieszanej z umiarkowaną skłonnością do przetłuszczania się ,szczególnie w strefie T i od zawsze miałam problem z zahamowaniem świecenia się,nawet przy dobrze matujących kosmetykach do makijażu.I tu właśnie w moje ręce wpadł matujący krem normalizujący.Krem zawiera naturalny kompleks matujący, ekstrakt z zielonej herbaty, olej macadamia, olej z oliwek i pantenol. Kremu używam regularnie (zazwyczaj rano) już dłuższy czas i szczerze muszę przyznać że faktycznie matuje skórę, pochłania nadmiar sebum i reguluje jego wydzielanie.Zmniejsza błyszczenie cery i przedłuża trwałość makijażu.Cera jest dobrze nawilżona.Krem zostawia delikatną satynową warstwę na skórze.Nie zapchał mnie ani nie uczulił. Jest on bardzo wydajny i kosztuje grosze.Tu go kupicie Link do kremu.


Kolejnym super produktem jest żel do mycia twarzy z aloesem.Uwielbiam rozpieszczać moją skórę twarzy dobrymi kosmetykami.Żel skutecznie i dobrze oczyszcza skórę ale nie narusza bariery ochronnej.Twarz po nim jest bardzo dokładnie oczyszczona.Wzbogacony nawilżającym ekstraktem aloesu, pantenolem i proteinami pszenicy głęboko nie wysusza. Alantoina i aloes łagodzą podrażnienia i przyspieszają regenerację.Mam bardzo wrażliwą skórę i u mnie spisał się świetnie.Nie uczulił mnie ani nie podrażnił.Żel nie zawiera mydła co jest bardzo ważne.Tu go kupicie Link do żelu.



Ostatnim produktem ,który jest równie rewelacyjny jak dwa poprzednie jest płyn micelarny.
Płyn jest bezzapachowy.Świetnie oczyszcza, tonizuje i nawilża.Nadaje się do codziennej pielęgnacji. Wzbogacony łagodzącym i regenerującym ekstraktem z owsa i nawilżającym pantenolem. Łagodzi podrażnienia. Chroni skórę przed utratą wilgoci i pozostawia uczucie komfortu.Dla cery delikatnej, wrażliwej, skłonnej do podrażnień, wymagającej regeneracji - czyli nadaje się do większości typów skóry.Przy regularnym stosowaniu dwa razy dziennie zauważyłam znaczną poprawę jakości skóry-jest bardzo dobrze nawilżona,wygładzona,poprawiła się również jej sprężystość i elastyczność.W składzie ma 0% parabenów, mydeł, barwników, alkoholu, kompozycji zapachowej.Tu go kupicie Link do płynu.




Podsumowując - jestem zachwycona tymi produktami,są to kosmetyki ,które na prawdę działają ,mają całkiem dobre składy i kosztują grosze.Na pewno zostaną ze mną na dłużej,bo moja wrażliwa skóra bardzo się z nimi zaprzyjaźniła.Jeśli macie jakieś pytanie - zapraszam do pisania komentarzy,na każdy zawsze odpowiadam♥️

Komentarze

  1. Bardzo lubię kosmetyki z Green Pharmacy :) A w szczególności ten płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie ta forma jest hitem od lat. Olejek różany, odżywki chyba wszystkie i mydła. To strzały w dziesiątkę! Fajny post, muszę sprawdzić to co polecasz!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

#obserwujący