Zapach "Far Away Rebel" Avon.

Czy są tu fanki perfum Avon ? Ja przyznam szczerze ,że w ofercie  Avon bardzo mało perfum przypada mi do gustu.Jednak jak już trafię na "swój" zapach,to męczę go do momentu aż nie wycofają go z oferty.Często też miałam kłopot z dostępnością różnych rzeczy,nie miałam nikogo kto zajmuje się sprzedażą kosmetyków Avon,więc postanowiłam sama zostać Ambasadorką (kiedyś były to konsultantki) i właśnie z tego tytułu miałam okazję przetestować niesamowicie piękne perfumy "Far Away Rebel".Jest to w stu procentach mój zapach - ciężki ,mocny i konkretny ,słodki ale nie duszący i przede wszystkim "inny" niespotykany.Zobaczcie sami co kryje ten uroczy fioletowy flakonik.Ten zapach zaliczamy do kategorii  orientalno-kwiatowej.


  • Główne nuty zapachowe: likier porzeczkowy, kwiat pomarańczy, słony karmel z czekoladą
  • Nuty głowy: likier porzeczkowy, czerwone owoce, śliwka
  • Nuty serca: kwiat pomarańczy, konwalia, jaśmin Sambac
  • Nuty bazy: paczuli, słony karmel z czekoladą, bursztyn


Ja jestem zakochana po uszy w tych cudeńkach,jeśli jesteście ciekawi tych lub innych perfum jakie oferuje Avon to zapraszam na stronę  Avon.pl ,albo do kontaktu ze mną - z chęcią pomogę przy zamówieniach.


a na koniec taka mała ciekawostka dotycząca perfum.Woda perfumowana czy perfumy? zobaczcie sami

Potocznie perfumami nazywamy wszystkie zapachy, bez względu na ich formę. Najczęściej jednak w Twojej kolekcji znajdują się zdecydowanie bardziej popularne wody perfumowane lub toaletowe. Czym się różnią od perfum?Trwałość oraz intensywność aromatu zależą nie tylko od umiejętnego doboru nut, ale przede wszystkim od odpowiedniego stężenia olejków zapachowych. W zależności od ich procentowej zawartości, mówimy o perfumach lub wodach.

Perfumy (Parfum) zawierają najwięcej olejków zapachowych – od 22% aż do 40%. Ich zapach może się utrzymywać wiele dni.

Woda perfumowana (EDP –Eau de Parfum) to od 10% do 18% olejków, dzięki czemu utrzymują swój aromat nawet przez dwie doby.

Woda toaletowa (EDT – Eau de Toilette) to nazwa dla zapachu o stężeniu olejków w przedziale 4-12%. Utrzymuje się na skórze przez kilka godzin.

Perfumowany spray, a także dezodorant w sprayu, w kulce i antyperspirant mają w swoim składzie od 6% do 15% olejków zapachowych. Dzięki możliwości warstwowego nałożenia na skórę, ich aromat może utrzymywać się nawet przez kilka godzin.

Woda zapachowa (Eau Fraiche) ma najniższą zawartość olejków zapachowych, od 1% do 3%. Stosuje się ją częściej do subtelnego odświeżenia niż do nadawania zapachu.

Komentarze

#obserwujący