Błyszczyk na bazie wody! hit czy kit?

Ogólnie nie przepadam za błyszczykami ,ponieważ zazwyczaj miałam takie które na maksa kleiły się i dość mocno wysuszały usta.Dlatego na bardzo długi czas postanowiłam wyrzucić je z mojej kosmetyczki.
Skuszona pozytywnymi opiniami postanowiłam przetestować całkiem nowy błyszczyk ,który pojawił się w bardzo korzystnej cenie w Rossmannie.
I tak o to w moje ręce wpadł błyszczyk do ust na bazie wody czyli H2O Lip Gloss od Lovely i od pierwszego użycia zdecydowanie został moim hitem kosmetycznym tego lata.
Konsystencja błyszczyku jest dość gęsta, ale to nie utrudnia aplikacji na usta.Błyszczyk nie klei się a nadaje im wygląd "mokrych" ust i przyjemnie delikatnie je nawilża. Aplikator jest podobny do tego w korektorze "Liquid Camouflage"(również od Lovely) czyli jest dość spory,dwoma pociągnięciami jestem w stanie pokryć swoje dość duże usta.Opakowanie jest przyjemne i dość grube. Do wyboru mamy 6 kolorów,odcienie raczej stonowane.Błyszczyk na ustach nie daje pełnego krycia - jest raczej pół transparentny z mnóstwem drobinek,które optycznie powiększają i uwydatniają usta.Spotkałam się również z opinią że jest to tańszy zamiennik błyszczyku Fenty "Gloss Bomb" Idealnie sprawdzi się również jako top na matowe pomadki.Jak na błyszczyk jest trwały i bardzo wydajny.Dodatkowym plusem jest piękny słodki zapach.
Nie wyobrażam sobie dziennego makijażu bez tego cudeńka.Jestem ciekawa czy Wam też przypadł do gustu. Do kupienia w Rossmann pod tym linkiem i na stronie Lovely tu go kupicie . Moja ocena to mocne 10/10 - jest na prawdę warty.





polecenia.

Komentarze

  1. Też widziałam dużo pozytywnych opinii o tym błyszczyku. Mam w planach go kupić.

    https://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo o tych błyszczykach słyszałam i muszę w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja żałuję że tak późno się nimi zainteresowałam ;-)

      Usuń
  3. Niestety nie miałam okazji go testować, ale wygląda ciekawie :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze polecam ,tak jak nie lubię błyszczyków tak to jest mój hit ;-)

      Usuń
  4. Ciekawa formuła! Pierwszy raz słyszę o tym błyszczyku.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem szczerze nie przepadam za błyszczykami bo zazwyczaj trafiałam właśnie na takie gdzie od razu wszystko się klei. Ale widzę, że warto wypróbować polecany przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam szminek ani błyszczyków, ale jeśli ten nawilża usta to może warto go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na prawdę warto ,jak już "zejdzie" z ust ,to zostawia je miękkie i nawilżone ;-)

      Usuń
  7. Widziałam te błyszczyki w Rossmanie! Sądzę, że są w 100% hitem.
    Pozdrawiam :)
    http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/2019/07/polska-wersja-greya-lepsza-niz-orygina.html?m=1#more

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są wielkim hitem ,przynajmniej dla mnie ,często miałam problem z bardzo przesuszonymi ustami ;-)

      Usuń
  8. Nie słyszałam o tych produktach. Zapowiadają się ciekawie!❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam wypróbować ,kosztują niewiele ,a poza tym bardzo często są w promocji ;-)

      Usuń
  9. Ciekawy produkt podobają mi się odcienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za blyszczykami, ale kolory ma ladne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do tej pory też nie przepadałam :-) jednak te są zupełnie inne :-)

      Usuń
  11. Jako produkt na co dzień, wydaje się fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że na większe wyjścia jest za mało trwały i nie daje takiego efektu :-)

      Usuń
  12. Ja z góry odrzucam wszystkie błyszczyki, ponieważ zawsze mam przyklejone włosy do ust :D
    Ale kolorki są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj jestem posiadaczką długich włosów i miłośniczką chodzenia w rozpuszczonych włosach ,więc wiem o czym mówisz :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł na błyszczyk super i ma fajne kolory do wyboru. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie używam błyszczyków strasznie się klei do nich wszystko;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te wyjątkowo na ustach się nie kleją ,ale za to włosy bardzo lubią się pokleić :P

      Usuń

Prześlij komentarz

#obserwujący