"Sun,Sea & Ice Crem",czyli nowa kolekcja Bell.

Jak już pewnie wiecie w sklepach Biedronka pojawiła się nowa wakacyjna kolekcja kosmetyków do makijażu od Bell .Kolekcja jest kolorowa i ma przepiękne słoneczne opakowania.Ale jak wiecie opakowania to nie wszystko,na szczęście kw kosmetykach Bell piękne opakowania idą w parze z na prawdę dobrą jakością produktów.Nowa kolekcja to:


  • Mix & Fix Perfecting Powder , Rozświetlający Puder Wykończeniowy-bardzo ładnie wygląda na skórze,jest transparentny,nie daje żadnego koloru,pięknie rozświetla.

  • Face & Eye Illuminating Blush,Różo-rozświetlacz do Twarzy i Powiek-to jest cudo! ma przepiękną złoto różową poświatę,na skórze prezentuje się idealnie.Ma fają formułę i nie osypuje się.Swoim kolorem bardzo przypomina kultowy róż "Orgasm" od Nars.  

  • Holo Lipstick,holograficzna pomadka-piękna lekka pomadka dająca delikatną poświatę na ustach

  • Spark Loose eyeshadow,Mieniący się pyłek do powiek-sprawdzałam w sklepie,prezentują się na prawdę pięknie.(są dwa kolory)

  • Neon Light Nail Enamel,lakier do paznokci w trzech pięknych kolorach - różowy,niebieski i żółty.

  • Mix&Fix Bronze Powder,Wielokolorowy Bronzer do Twarzy i Ciała-przepiękny delikatny kolor,idealny do podkreślenia opalenizny.

  • Long Stay&Volume Mascara-tusz do rzęs z bardzo fajną szczoteczką.

  • Lip Strobing,Błyszczyk z efektem lustra-piękny efekt na ustach,trochę się klei jak to błyszczyk,ale jest piękny.

  • Face & Body Highlighter,Sypki rozświetlacz-przepiękny błysk,bardzo sypki,cudnie się mieni.

Jak Wam się podoba ta kolekcja ? Ja jestem zachwycona! mam dla Was kilka zdjęć jak te kosmetyki wyglądają "na żywo" 












A Was zapraszam do mnie na instagram @alexxia_pe ,bo tam czeka rozdanie w którym można zgarnąć holo pomadkę i bronzer z Bell ,rozdanie trwa do jutra do północy!

Komentarze

  1. Dość rzadko kupuję coś z Bell ale muszę przyznać, że to kosmetyki mnie oczarowały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od niedawna jestem fanką każdej kolekcji! :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

#obserwujący