Tonik Garnier Botanical Cleanser.

Dobry wieczór w kolejnym miesiącu ! Kwiecień na chwilę obecną rozpieszcza nas piękną pogodą,pozostaje tylko mieć nadzieję ,że słoneczna aura pozostanie z nami do lata♥️

Oczyszczenie skóry z zanieczyszczeń, jakie nasza skóra złapała w ciągu dnia to podstawa do posiadania pięknej i zdrowej cery.Pielęgnacja twarzy jest bardzo ważna,dlatego dziś mam dla Was recenzję toniku Garnier "Botanical Cleanser" .Przywracający komfort tonik z miodem kwiatowym dla cery suchej i bardzo suchej to sposób na doskonałe odżywienie i nawilżenie każdego dnia.Tonik ma przepiękny słodko-miodowy zapach (najpiękniej pachnący tonik jaki miałam).Rewelacyjnie usuwa resztki makijażu (nie jest do demakijażu) ,odświeża, oczyszcza i nawilża skórę.Pierwszy raz spotkałam się z tak głębokim nawilżeniem przy użyciu tylko toniku.Cudownie koi przesuszona cerę, tonizuje ją i przywraca naturalną równowagę pH.Dużym plusem jest fakt że 96% substancji obecnych w formule toniku to składniki pochodzenia naturalnego.Jestem bardzo zadowolona z tego produktu ,co jest jeszcze ważne - tonik nie uczulił ani nie podrażnił mojej skóry.🌼🌿 


Komentarze

#obserwujący