Kosmetyki do makijażu „Giordani Gold” od Oriflame.

Czy są tu fanki serii „Giordani Gold” od Oriflame ? Po dzisiejszym testowaniu tych produktów mogę śmiało stwierdzić ,że zyskali nową fankę.Kosmetyki z tej serii poznałam już kilka lat temu,ale jakoś nasza "miłość"nie przetrwała długo,nie miałam wtedy od kogo ich zamówić i wolałam sięgać po kosmetyki dostępne "od ręki".
Dzięki uprzejmości serwisu Wizaz.pl miałam okazję przetestować kilka produktów ,które bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły.Lubię ładne opakowania kosmetyków ,a te zdecydowanie to takich należą - są proste ,nie przesadzone i eleganckie.







  • Baza i podkład - dzięki bazie podkład jeszcze lepiej „stapia” się ze skórą , twarz jest gładka ,rozświetlona i promienna ale nie ma efektu tłustej cery.Baza zostawia twarz bardzo aksamitną.Podkład jest lekki z mocnym kryciem , nadaje skórze piękny złocisty ( ale nie przesadzony) kolor ,delikatnie ciemnieje, nie podkreśla skórek , ponieważ sam jest jak druga skóra.
  • Baza i tusz - dzięki silikonowym szczoteczkom perfekcyjnie rozczesują i wydłużają nawet najkrótsze  rzęsy.Tusz jest trwały,nie kruszy się ,ani nie uczula wrażliwych oczu.
  • Pomadka - cudne opakowanie i przepiękne mocne ,nasycone kolory .Pomadka ma lekką formułę, nie robi skorupy i nie uwydatnia skórek ,jest bardzo trwała.









Komentarze

Prześlij komentarz

#obserwujący