Zapach "Perceive Soul" Avon.

Kolejny miesiąc tego roku właśnie rozpoczął się ,a wraz z nim przyszły nowości do testowaniu. Na sam początek pokaże Wam nowe perfumy ,które u mnie zagościły. Perfumy są dobrze znanej Wam firmy Avon . "Perceive Soul" - tak nazywa się ten zapach i jest to kompozycja w której głównymi nutami zapachowymi są przejrzyste akordy wodne, akacja i piżmo. Perceive Soul to delikatny zapach dla kobiety pełnej wdzięku.Znakomicie sprawdzi się na co dzień. Jak pachnie? Czuć delikatne nuty bukietu frezji i magnolii, a ponad to całość otula zmysłowa baza łącząca drewno bursztynowe z piżmem.Wcześniej często kupowałam i używałam różnych perfum z Avon  z czasem jednak znudziły mi się i potrzebowałam od nich odpocząć. Miło wraca się do fajnych i przyjemnych zapachów ,takich jak ten. Kto wie ,może nasza "przyjaźń" z perfumami tej firmy narodzi się na nowo ♥️
a Wy macie jakieś ulubione perfumy z Avon ? Dawajcie znać w komentarzach. 

Nuty głowy: przejrzyste akordy wodne, soczysta gruszka, nasturcja
Nuty serca: akacja, magnolia, frezja
Nuty bazy: piżmo, skórka moreli, drewno bursztynowe


Komentarze

  1. Ta wersja mnie bardzo ciekawi.


    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych avononowek mam sporo i akurat tych nie znam :)
    Slyszalam, ze to dosc pieknie pachnace wody. W sensie cala ta seria percive.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

#obserwujący