Odżywka do rzęs Eveline Color Edition.

Zaczynam testowanie odżywki do rzęs Eveline , muszę przyznać że po dramacie jaki zrobiła mi odżywka 8 w 1 do paznokci tej firmy , starałam się unikać produktów do pielęgnacji Eveline. Bałam się ,że skład tej odżywki może ponownie zrobić mi krzywdę .Jednak po latach chcę dać szansę tej odżywce i mam tylko nadzieję , że nie zostanę bez rzęs jak kiedyś zostałam bez paznokci. Odżywka którą kupiłam za 10 zł w Biedronce zaciekawiła mnie od razu jak ją zobaczyłam. Po przeczytaniu pozytywnych opinii byłam jeszcze bardziej ciekawa efektów. Multiaktywna odżywka do rzęs ma za zadanie odbudować , zregenerować ,wydłużać i pogrubiać rzęsy. Produkt testowany dermatologicznie.Odżywka idealnie nadaje się jako baza pod tusz. Niesamowicie wydłuża i rozdziela rzęsy.Nadal mam się na baczności i codziennie obserwuje czy coś niepokojącego nie dzieje się z moimi rzęsami, uraz niestety pozostaje na długo.

a Wy lubicie odżywki tej firmy ? jakie macie z nią doświadczenia ? piszcie śmiało !  ♥️  



Komentarze

  1. Nie miałam ten odżywki, a jeśli chodzi o odżywkę do paznokci, słyszałam że ta 8w1 jest straszna.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest straszna ,niestety miałam okazję się przekonać ;/

      Usuń
  2. Mi odżywka do paznokci sprawdziła się znowu fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też ,ale do czasu . Później zostałam bez paznokci ,a te resztki które zostały były w tragicznej formie

      Usuń
  3. Muszę wypróbować odżywkę do paznokci, moje są w strasznym stanie :/ Mam nadzieję, że coś pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z odżywek do paznokci polecam Sally Hansen ,według mnie są najlepsze ,a szczególnie "Hard as Nails"

      Usuń
  4. Miałam odżywkę do rzęs i sprawdziła się świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o super ! mam nadzieje że u mnie też się sprawdzi ;-)

      Usuń
  5. Używam odzywek :) tej jeszcze nie miałam
    Czekam na opis efektów 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już niedługo postaram się coś więcej napisać :-)

      Usuń
  6. Teraz używam odżywki od regenerum, zobaczę jak się sprawdzi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bałam się używać tej do paznokci po obejrzeniu opinii. Ale używam i przynosi dobre efekty. Zależy chyba to tylko indywidualnej reakcji organizmu na chemię. A z odżywki do rzęs bylam całkiem zadowolona z mamą, nim nie zaczelysmy przedluzac rzęs u kosmetyczki :D

    Pozdrawiam!
    http://www.karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydłuża, rozdziela i jest tania? Chyba w nią zainwestuję. :D
    Straszne z tymi paznokciami, byleby rzęsy teraz ocalały.

    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

#obserwujący