Nowa seria Biovax - Botanic.


Po raz kolejny L'biotica udowodniła że seria "Biovax" jest numerem jeden w dziedzinie pielęgnacji włosów. Za każdym razem po użyciu ich produktów moje włosy wyglądają jak po wyjściu od naprawdę dobrego fryzjera. Ostatnio w moje ręce wpadła nowość maska intensywnie regenerująca z linii "Botanic". Maska zawiera aż 98% (!) składników pochodzenia naturalnego ,w jej składzie znajdziemy Baicapil (Stymuluje wzrost włosów. Zwiększa gęstość włosów. Zapobiega wypadaniu włosów. ) , malinę Moroszkę i różę. Muszę szczerze przyznać że po dwóch użyciach moje włosy są w niezłej kondycji ,przepięknie lśnią i są mocno nawilżone. Kto jeszcze nie zna produktów z tej serii gorąco zachęcam do wypróbowania , bo są to kosmetyki ,które na prawdę działają 💕🌺 a dla wszystkich włosomaniaczek mam kod rabatowy na całą serię "Botanic" dostępną na stronie Biutiq 

KOD "botanic" zniżka -15 % ✌ kod ważny jest do 31.10.2018



Komentarze

  1. Ja zaczynam testowanie.Mam te sama maske co Ty :)
    Calkiem fajnie sie zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno będziesz zadowolona ,jak dla mnie nie ma lepszych masek/odżywek niż te of L'biotica :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

#obserwujący