Mój Make-up.

Dziś mam dla Was wieczorowy make-up który robiłam wczoraj. Zrobiłam go z czystej ciekawości , nie zajmuję się tym na co dzień ,i muszę przyznać że nie bardzo umiem. Bardzo bym chciała nauczyć się robić na prawdę ładny makijaż, ale wiem że przede mną długa droga ,aby dojść do perfekcji . Będę próbować ,eksperymentować ( na sobie oczywiście ) i mam nadzieję ,że w końcu będę w pełni zadowolona z efektu końcowego. A jak wyglądały Wasze początki z makijażem ? Było trudno czy przyszło Wam to łatwo? Jestem strasznie ciekawa jak to wyglądało u Was. U mnie najgorzej idzie blendowanie cieni ,może to kwestia pędzli ,albo wprawy. Sama już nie wiem ,jutro zabieram się za kolejny makeup ,może wyjdzie lepiej. Korzystam z kosmetyków dostępnych w Rossmann , podlinkuje Wam wszystko pod zdjęciem 🎔



Brwi : pomada „Paradise Extatic nr 104” L’Oréal ( link )
Oczy : paletka „La Petite Palette Optimist" L’Oréal ( link ) eyeliner „Studio Lash” Miss Sporty ( link ) ,  tusz „Studio Lash 3D Volumythic ” Miss Sporty ( link ) 
Twarz : „Step Primer Antiredness” Lovely ( link ) , fluid „City Matt nr 204” Lirene ( link ) ,  korektor „Perfect Stay nr 001” Miss Sporty ( link ) , puder „Perfect Stay nr 001” Miss Sporty ( link ) ,  rozświetlacz „Light on me” Lovely 
 ( brak linku ) 
Usta : pomadka „Matte to Last nr 210” Miss Sporty ( link ) ,  błyszczyk „Precious Shine nr 140” Miss Sporty 


Jeśli macie jakieś uwagi / rady zachęcam do pisania i pamiętajcie o obserwacji bloga i moje instagrama 




Komentarze

  1. Twierdzisz, że nie umiesz zrobić ładnego makijażu? Chyba żartujesz! Wyszedł Ci znakomicie :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam na http://super-ciuchy24.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa :* na pewno wpadnę do Ciebie !

      Usuń

Prześlij komentarz

#obserwujący