Pomadka Matte to Last.Czy jest trwała ?

Od bardzo dawna kosmetyki Miss Sporty należą do moich ulubionych , cenię ich za jakość ,za to że każdy ich produkt jest dopracowany i znakomicie robi "swoją robotę" . Bardzo ważną kwestią jest też fakt że kosztują bardzo mało ,a jakością dorównują tym droższym. Od niedawna w mojej kosmetyczce zagościła nowość - Matte to Last 24h, matowa szminka. Przecudowna aksamitna formuła sprawia że pomadka na ustach jest niewyczuwalna. Nie ma nic gorszego ,jak twarda "skorupa" na ustach. Delikatny słodki zapach jest tu kolejnym plusem. Najważniejszym punktem tej recenzji jest trwałość. Każda z nas lubi jak pomadka utrzymuje się długo i nie schodzi po pierwszym posiłku . Moja na ustach przetrwała ok 5 godzin ( jadłam i piłam normalnie ) później kolor tak ładnie się "zjadł" że nawet nie było to bardzo widoczne. Jak dla mnie ta pomadka jest 10/10 ❤️ i na pewno kupię ją ponownie. Na zdjęciu mam odcień nr 110 , kolor Vibrant Mocha ( serduszko ze zdjęcia długo nie chciało się zmyć 🙈 ) 



Komentarze

  1. Również bardzo cenię tę markę. Polecam ją moim znajomym bo jeszcze nigdy się na niej nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się ,bardzo dobra jakość kosmetyków za bardzo korzystną cenę ;-)

      Usuń

Prześlij komentarz

#obserwujący