Paletka "La Petit Palette" i pomada "Brow Artist Paradise" od L’Oréal.

Dzięki uprzejmości serwisu Wizaz.pl ,miałam okazję przetestować dwa kosmetyki od L'Oreal.
Kosmetyki do makijażu tej firmy w dużej mierze były mi znane bardziej ze słyszenia,jedyne czego używałam "co jakiś czas" to tusz Volume Million Lashes - swoją drogą jest świetny ,ale często jego cena to ponad 60 zł.

L'Oréal Paris La Petite Palette - mini paleta 5 cieni do powiek.Cienie są na prawdę dobrze napigmentowane ,utrzymują się cały dzień na oku, nie osypują się ani nie kruszą .Blendowanie cieni również jest bardzo proste i poradzi sobie z nim nawet osoba ,która nie zajmuje się makijażem profesjonalnie.Każda paletka zawiera jasne i ciemne cienie,co jest idealne do stworzenia makijażu dziennego jak i wieczorowego.Paletka jest w poręcznym niedużym opakowaniu więc zmieści się w każdej kosmetyczce i nie zajmie dużo miejsca.
Paletka jest dostępna w sześciu zestawach kolorystycznych :Nudist,Feminist,Fetishist,Stylist,Optimist, Maximalist. Ceny tych paletek wahają się w granicach  25-40 zł 


Paletka którą posiadam to "Optimist" ,zobaczcie jak pięknie się prezentuje.




L'Oréal Brow Artist Paradise Extatic Pomade - to długotrwała pomada do brwi,nadająca naturalny i 
długotrwały efekt.Lekka konsystencja i ostro ścięty pędzelek ułatwiają zrobienie perfekcyjnego makijażu brwi.Pomada od L‘Oreal jest moją pierwszą pomadą do brwi ,i szczerze przyznaję że jestem bardzo ale to bardzo zadowolona.Pomadą pracuje się bardzo łatwo,nawet bez większego doświadczenia można łatwo "zrobić" sobie brwi,nie robiąc przy tym krzywdy. Produkt znajduje się w pięknym i eleganckim opakowaniu w kolorze przypominającym różowe złoto i jest niesamowicie funkcjonalne -oprócz pomady mamy tam sprytnie schowany pędzelek, więc w podróży sprawdzi się super bo zajmuje mało miejsca.
Pędzelek  jest dobrze wyprofilowany i ułatwia malowanie.Pomada ma gęstą plastyczną konsystencje,wiec ani nie rozmazuje się i nie tworzy brzydko wyglądających grudek.Pomadą można "pogrubić" brwi ale też idealnie sprawdzi się do przyciemniania.Dużą zaletą tego produktu jest trwałość,bez problemu wytrzymuje cały dzień.Cena w zależności od sklepu/drogerii to ok.25-40 zł.
Pomada dostępna jest w trzech kolorach:
Mój kolor to 104 Brunette - wiem blondynki powinny mieć jasne brwi,jednak ja nie wyobrażam sobie nie mieć ciemnych brwi.







Komentarze

  1. Gratuluję! Dostaję e-maile od wizaz z Klubu Recenzentki również, ale nie biorę w tym udziału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! ;-) szkoda ,że nie bierzesz udziału , fajne kosmetyki można dostać do testowania ;-)

      Usuń
  2. Patrzcie, a ja nigdy nie dpostałam :(

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysłałam z 1000 zgłoszeń i dopiero niedawno dostałam ,także spokojnie , na pewno dostaniesz ;-)

      Usuń

Prześlij komentarz

#obserwujący