Pielęgnacja twarzy z kosmetykami AA.

Witam moi Kochani  ,na blogu rusza seria o moich ulubionych produktach do pielęgnacji . Dziś pokażę Wam jak wygląda moja codzienna pielęgnacja twarzy i jakich produktów używam. Pamiętajcie jednak ,że każda z nas ma inną cerę i nie wszystkie kosmetyki których używam mogą nadawać się do Waszego rodzaju cery.
Jak dobrze wiecie w pielęgnacji najważniejsza jest systematyczność ,a z tym u mnie bywało bardzo ciężko. Pewnie moja skóra byłaby w jeszcze lepszej kondycji ale ,co poradzę że czasem dopada mnie mega lenistwo. Długo szukałam produktów ,które na prawdę mogą "zrobić" coś dla mojej skóry i nie będzie to bardzo czasochłonne. Po długich poszukiwaniach ,po przeczytaniu różnych artykułów ,recenzji ,blogów i instagramów wpadłam na kosmetyki AA , wcześniej znałam je bardziej z jakiś jednorazowych próbek i maseczek. Postanowiłam dać im szanse i przetestować . Co kupiłam ? czy się sprawdza ? oto odpowiedź na wszystkie pytania ↓


  • Jaki rodzaj cery mam ?
Cera mieszana ,raz się błyszczy a raz potrzebuje mega nawilżenia. Skłonności do alergii nie ma , lekko naczynkowa ,bez żadnych "niechcianych gości " ( krostki ,pryszcze itp ) - stan ogólny - nie jest źle.

  • Co kupiłam?  

✓AA, Skin Food ,woda micelarna z ryżem , ✓AA Hydro Sorbet , ✓AA matujący żel do mycia twarzy.



  • AA, Formuła Biozgodności, matujący żel do mycia twarzy, cera mieszana i tłusta - Żel do mycia twarzy wspiera prawidłowe funkcjonowanie cery tłustej i mieszanej. Sprawia, że pory są oczyszczone, a skóra odzyskuje świeżość i zdrowy wygląd. Nowatorska Formuła biozgodności zawiera odtworzone składniki NMFu – naturalnego czynnika nawilżającego, bogatego w aminokwasy, minerały i sacharydy (Węglowodany, cukry, cukrowce, sacharydy – organiczne związki chemiczne składające się z atomów węgla oraz wodoru i tlenu,), które uzupełniają występujące w skórze substancje, zapobiegają przeznaskórkowej utracie wody i poprawiają funkcje barierowe oraz elastyczność skóry, chroniąc ją przed czynnikami zewnętrznymi. Bardzo fajny i lekki żel , nie podrażnia ,usuwa zanieczyszczenia z twarzy , odpowiednio ją nawilża ,po kilku użyciach widać różnicę w wyglądzie skóry.


  • AA, Skin Food, regenerująca woda micelarna z ryżem, cera normlana i mieszana . Regenerująca woda micelarna z ekstraktem z ryżu została opracowana do codziennego oczyszczania cery normalnej i mieszanej. Usuwa nadmiar sebum , wszelkie zanieczyszczenia i pielęgnuje skórę już na etapie demakijażu. Skutecznie odświeża, przywraca komfort i nie narusza równowagi fizjologicznej. W efekcie skóra odzyskuje gładkość i zdrowy koloryt. Ryż to jeden z sekretów pielęgnacji Azjatek, które wykorzystują go od wieków, jako naturalny sposób na poprawienie urody. Nasiona ryżu zawierają potas i żelazo oraz witaminy z grupy B. Stosowany w kosmetyce – stymuluje regenerację komórek, zapobiega przesuszaniu skóry i opóźnia procesy starzenia.Nie zawiera barwników , ani kompozycji zapachowej ,posiada za to pH neutralne dla skóry. Dawno żadna woda micelarna ani tonik tak dobrze nie oczyszczał mojej skóry. Po użyciu twarz jest przyjemna w dotyku ,mocno odświeżona i zregenerowana . Bardzo dobry produkt ,na pewno zostanie ze mną na dłużej. 


  • AA, Hydro Sorbet, krem multinawilżenie , cera normalna. Lekkie formuły kremów szybko się wchłaniają, pozostawiając skórę miękką, intensywnie nawilżoną i jedwabiście gładką. Innowacyjny System Dynamic Moisture 24h, wspomagany ekstraktem z alg morskich i cennymi wyciągami roślinnymi, zapewnia długotrwały efekt nawilżenia. Działa dwukierunkowo: wiąże wodę w naskórku oraz tworzy warstwę ochronną, zapobiegającą zbyt szybkiej utracie wilgoci. Mój ulubiony krem ,jest to moje drugie opakowanie ( bardzo wydajny ! ) świetnie pasuje do mojej cery ,bardzo dobrze nawilża ,szybko się wchłania ,zdarza mi się stosować go jako bazę pod makeup. 

mam nadzieję ,że wpis Wam się podobał ,jeśli macie jakieś uwagi ,piszcie śmiało ♥️♥️ Wasza opinia jest dla mnie ogromnie ważna.


Komentarze

#obserwujący