Professional Therapy Blond Toner,czy ten szampon jest dobry ?

Moja przygoda z fioletowym szamponem do włosów blond zaczęła się wiele lat temu , jednak bardzo szybko się skończyła. Szampon ( innej firmy niż teraz ) robił z moich włosów ,stertę plączącego się siana , włosy w dotyku były szorstkie ,pozbawione blasku. Niedawno w moje ręce wpadł L'biotica, Professional Therapy, Blond Toner Shampoo . Firmie L'biotica ufam więc bez żadnego wahania rozpoczęłam testowanie. Po zastosowaniu szamponu moje włosy - jak zawsze ,wyglądały jak po wizycie w dobrym salonie fryzjerskim ,były lśniące , gładkie i przyjemne w dotyku. Szampon pozwala mi zachować piękny ( taki jak chciałam ) odcień blondu , neutralizuje żółty kolor i dodatkowo intensywnie ożywia włosy. Po raz kolejny L'biotica udowodniła ,że w pielęgnacji włosów nie ma sobie równych 👏🏻Szampon dla mnie to 10/10 , na pewno zostanie ze mną na dłużej❤️ 


Komentarze

  1. nie znam tego produktu, ale firma mi dość dobrze znana, bo mam sporo kosmetyków do włosów z L'biotica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie to najlepsze kosmetyki do włosów :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

#obserwujący