Perfect Stay seria od Miss Sporty.

Od niedawna w mojej kosmetyczce jest nowość ( produkt którego jeszcze nie miałam ) Korektor w płynie od Miss Sporty Perfect Stay. Korektor w odcieniu 001 Light idealnie pasuje do mojej cery , bardzo dobrze maskuje niedoskonałości , jest długotrwały , wytrzymuje cały dzień ,ładnie kryje cienie pod oczami (moje nie są bardzo widoczne ,nie wiem jak radzi sobie z ciemnymi), nie robi plam i co najważniejsze nie uwydatnia suchych skórek. Fajna lekka formuła, idealnie komponuje się z moim ulubionym pudrem z tej samej serii. Cena bardzo niska jak za tak dobrą jakość ( ok 9 zł ) moja ocena to 10/10 i na pewno kupię go ponownie ❤



Komentarze

  1. U mnie ten korektor niestety się nie sprawdził, bardzo ciemniał mi pod oczami :(
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem, ze swojego czasu miss sporty miala fane kosmetyki natomiast korektorow nie uzywam ich

    OdpowiedzUsuń
  3. Unfortunately, I do not know anything about this product dear thanks for sharing keep post..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

#obserwujący