Czekoladowa rozkosz Organic Shop.

Mój numer jeden jeśli chodzi o pielęgnację ciała to scrub "Organic Shop". Scrub do ciała na bazie organicznego oleju kakao i trzcinowego cukru.Konsystencja peelingu jest gruboziarnista i przywraca skórze elastyczność ,nadaje jej sprężystość i przepięknie pachnie czekoladą ( jak prawdziwa czekolada ).W składzie znajdziemy 99,54 % naturalnych składników.Produkty "Organic Shop" nie zawiera SLS-ów, silikonów i parabenów. Peeling przeznaczony jest dla każdego rodzaju skóry.Produkt nie uczula ani nie podrażnia.Jest to moje trzecie opakowanie ( miałam już ,malinę ,papaję i teraz czekoladę ).Kupić je można min w Tesco i Lidlu, a ostatnio nawet w Biedronce cena to ok 9 zł. Bardzo ,je lubię i na pewno pozostaną ze mną na dłużej .


Komentarze

  1. Nie miałam jeszcze do czynienia z tym scrubem, ale z chęcią go wypróbuję. :)
    www.oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten scrub, ma obłędny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam okazji jeszcze nic testować, ale teraz mam krem do ciała różowe liczi z tej firmy i po weekendzie się biorę za testowanie :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

#obserwujący