Pomysł na prezent.

Dziś przychodzę do Was z małą listą propozycji kosmetycznych prezentów. Większość osób ( tak jak ja ) bardzo lubi dostawać kosmetyki. Często dostaję kosmetyki które lubię i używam regularnie albo te całkowicie nowe. Listę zrobiłam na podstawie asortymentu sklepu Rossmann ( z wyjątkiem jednej rzeczy , serum Dr Wirth <--KUP ), ponieważ jest on jedną z najczęściej odwiedzanych drogerii i bardzo często ma fajne promocje. Wszystkie te produkty są sprawdzone i na prawdę godne polecenia. 



  • Serum nawilżające Dr Wirth - najlepsze serum jakie miałam , nie zawiera konserwantów , jest bardzo naturalne ( przez co ma krótki termin ważności - 2 miesiące ) ,skóra po nim jest gładka ,nawilżona i napięta. Nadaje się idealnie jako baza pod make-up.
  • Oleo-krem i odżywka w piance Biovax - profesjonalne kosmetyki do włosów , moje włosy pokochały je od pierwszego użycia.
  • Lakier ,top coat i odżywka Sally Hansen - najlepsze co może być dla paznokci , po zdjęciu hybryd moje paznokcie błagały o pomoc ,odratowałam je dzięki tym produktom.
  • Krem AA Sorbet - leciutki ,odżywczy krem ,szybko się wchłania , pięknie pachnie ,uwielbiam go.
  • Zestaw do make-up od Wibo - rozświetlacz w sypkiej formie ,idealny na imprezę ,super sprawdza się jako cień do powiek , metaliczna pomadka - pasuje na różne okazje + przepiękne opakowanie.
  • Perfumy CK i Versace - oba zapachy przepiękne ,pasują na okres zimowy ,ciężkie ( nie za bardzo ) ,długotrwałe.

macie pytania ? piszcie komentarze ! ❤❤




Komentarze

Prześlij komentarz

#obserwujący