Odżywka w piance Biovax.

Biovax Caviar - odżywka w piance . Pierwsza moja myśl "WOW" tego jeszcze nie miałam , druga - moje włosy lubią lekkie odżywki ,nie obciążające za bardzo, co w przypadku pianki było możliwe. Piankę możemy nakładać na dwa sposoby : nałożyć odżywkę na 2-3 min i spłukać albo nałożyć na umyte wilgotne włosy (należy pamiętać ,że odżywki nakładamy od połowy pasm ,omijając nasadę włosów) wysuszyć i ułożyć jak lubimy. Ja zaryzykowałam i wybrałam drugą opcję.Na początku nie byłam pewna czy dobrze zrobiłam ,jednak po całkowitym wysuszeniu moje włosy wyglądały jak po wizycie w dobrym salonie fryzjerskim ,a w dotyku były niesamowicie gładkie i nawilżone ,uzyskałam efekt "sypkich" włosów a na takich mi zależało. Odżywka zawiera ekstrakt z kawioru dogłębnie nawilżający włosy oraz algi morskie, które wzmacniają je i zapobiegają puszeniu się. Ogólna ocena to bardzo mocne 10/10. Cena to ok. 20 zł. Dostępna jest na --> biutiq.pl <--




Komentarze

#obserwujący