Pielęgnacja z kosmetykami Dr Wirth.

Od wczoraj zaczęłam testowanie dwóch totalnych nowości - serum rozjaśniające i serum bardzo mocno nawilżające firmy Dr Wirth . Na pierwszy ogień  poszło serum nawilżające , na początku milion myśli ( jak przy każdym nowym produkcie do twarzy ) uczuli czy nie uczuli , wyskoczy coś niechcianego czy nie wyskoczy. Pomyślicie pewnie ,że serum jak serum , nic specjalnego. Jednak ich skład  może zaskoczyć ! Kosmetyki są bez parabenów , silikonów i środków konserwujących .Każdy produkt został przebadany dermatologicznie. Skład bogaty jest w składniki roślinne i witaminy. Kosmetyki Dr Wirth robione są na zamówienie , każdy krem ma etykietę z datą ważności ( kosmetyki naturalne mają krótszą datę ważności ). Fajną ciekawostką jest fakt ,że są to Polskie kosmetyki. Nałożyłam serum na noc ,a rano miałam gładką skórę bez żadnych zmian.  Bardzo się cieszę ,że mam możliwość przetestować te cudowne kosmetyki , ponieważ nadają się one do skóry skłonnej do alergii ( moja skóra ) .Więcej napiszę ( tu i na moim Insta --> @alexxia_pe  <-- ) za około tydzień ,po dłuższym stosowaniu :-)  Polecam każdemu ,kto szuka dobrych naturalnych kosmetyków , więcej informacji i zamówienia --- > Dr Wirth 



Komentarze

#obserwujący