Kremowy Sorbet AA.

Witam ,dziś mam dla Was recenzję nowości od firmy AA Hydro Sorbet .
Od ponad tygodnia testuję ten krem i muszę przyznać ,że jestem nim zachwycona. Zawsze wiedziałam ,że firma AA tworzy bardzo dobre produkty , jednak wcześniej nie miałam okazji używać ich kremów.
Skusiłam się na "Hydro Sorbet" po przeczytaniu bardzo dobrych opinii.

Kilka słów o kremie: 

  • zapach : bardzo delikatny ,nie utrzymuje się za długo ,przez co nie jest denerwujący, moja ocena za zapach 10/10

  • konsystencja : nie za tłusta,lekko wodnista ( nie spływa z twarzy ) nakładając ją ,mam wrażenie że nakładam mus,  10/10
  • efekt : nie podrażnia wrażliwej skóry ,efekt mocnego nawilżenia , twarz miła w dotyku ,dodatkowo ładnie matuje, moja ocena 10/10
  • cena : nie za wysoka ,w sam raz . ok 20 zł. Ocena za cenę 10/10.
  • dostępność : nie ma z tym najmniejszego problemu, ja kupiłam w Rossmann . Moja ocena 10/10.


Jak działa Hydro Sorbet ?

Składniki aktywne linii pielęgnacyjnej AA HYDRO Sorbet zostały dobrane w ten sposób, by poza działaniem nawilżającym sprostać dodatkowym potrzebom cery bardzo suchej, normalnej oraz mieszanej i tłustej. Kremy wyposażone w system Dynamic Moisture 24h, wspomagany ekstraktem z alg morskich i wyciągami roślinnymi, zapewniają długotrwałe działanie nawilżające.

Co zawiera ?


Krem o aksamitnej konsystencji lekkiego sorbetu zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia skórze normalnej, również tej ze skłonnością do wrażliwości i alergii. Dzięki nietłustej formule szybko się wchłania, pozostawiając matowe wykończenie, co sprawia, że jest idealną bazą pod makijaż. Kompleks składników o właściwościach tonujących, rozświetlających i chroniących przed stresem oksydacyjnym zapewnia cerze idealny, zdrowy wygląd oraz solidną dawkę nawilżenia. Zawarty w kremie wyciąg z białej herbaty działa regenerująco i tonizująco, a koktajl cukrowy niweluje zmęczenie skóry.
Receptura bogata w algi morskie pobudza skórę do regeneracji, stymuluje naturalne procesy fotoochrony przed czynnikami zewnętrznymi oraz stabilizuje witaminę C, wspomagając proces rozjaśniania skóry. Witamina E dodatkowo zapobiega podrażnieniom oraz działa antyoksydacyjnie, hamując procesy starzenia sie skóry. Błękitny kolor kremu i jego przyjemny, świeży zapach dostarczają skórze wrażeń sensorycznych.


Próbowałaś ? jeśli nie ,to szczerze polecam ! moja ocena ogólna to mocne 10/10










Komentarze

#obserwujący