Rossmann nowości.

Kochani , dziś chciałam Wam pokazać co kupiłam na wyprzedaży w Rossmann , większość kosmetyków jest u mnie po raz pierwszy , wszystko później Wam opiszę. 


  • Maseczki do twarzy AA , Bielenda , Perfecta
  • Odżywka do włosów Tołpa
  • Odżywki do paznokci , oczywiście Sally Hansen ,srebrną mam pierwszy raz ,zobaczymy jak się sprawdzi. Odżywkę Hard as nails ,polecam z całego serca ,odratowała moje paznokcie po hybrydach i późniejszych problemach po słynnej odżywce 8w1.
  • Balsam do ciała Lirene 



a może Wy coś polecacie ? piszcie w komentarzach ! :-) 

Komentarze

  1. Maska Bielendy zielona herbata - długo wyczekiwana nowość, strasznie mnie ciekawi. Zazdroszczę balsamu lirene, ja skusiłam się na ideal beauty z Soraya ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

#obserwujący