"Energia Lata" Rossmann.

Kochani jutro promocja w Rossmann "Energia Lata" dobiega końca. Dziś chciałam Wam pokazać i przybliżyć to ,co udało mi się kupić. W promocji były : odżywki do paznokci, włosów ,balsamy do ciała , maseczki i balsamy do ust. Mimo że kosmetyków do pielęgnacji mam sporo ,nie mogłam nie skorzystać z takiej promocji. Do koszyka włożyłam sporo nowości ,mam nadzieję że sprawdzą się u mnie. A Wy co fajnego kupiłyście ? czekam na Wasze komentarze , na pewno do każdego zajrzę !

Zaczniemy od pielęgnacji włosów :


  • Schwarzkopf, Essence Ultime, Caviar+ Hair Renew, serum wielozadaniowe. Skusiłam się na nie po przeczytaniu bardzo pozytywnych opinii . Co mogę powiedzieć ? przepięknie pachnie ,włosy po pierwszym użyciu są nawilżone i fajnie się układają ,zobaczymy jak będzie dalej.
  • Biovax, Caviar, intensywnie regenerująca maseczka do włosów, Złote Algi & Kawior. Używałam już maseczek tej firmy , przypadły mi do gustu ,moje włosy bardzo je "polubiły" .Tej czarnej nie miałam ,czas przetestować.
  • Tołpa, green odbudowa, regenerująca odżywka do włosów zniszczonych. Kolejna nowość , dużo czytałam i postanowiłam przetestować. Po dekoloryzacji ( z koloru czarnego ) walczę o lepszą kondycję włosów , myślę że ta odżywka mi w tym pomoże. 
  • Farmona, Jantar, odżywka regeneracyjna z wyciągiem z bursztynu. Bardzo długo zastanawiałam się nad tą odżywką ( wcierką ) czytałam przeróżne opinie na jej temat, stwierdziłam ,że w tak korzystnej cenie warto ją kupić.


Pielęgnacja paznokci :

  • Sally Hansen, odżywka do kruchych paznokci Hard as Nails. Najlepsze odżywki do paznokci ,ratują je z każdej sytuacji. Używam od dwóch lat ,nie zamienię na żadną inną.
  • Sally Hansen, wzmacniająca odżywka do paznokci łamliwych  Diamond Strength. Mam ją po raz pierwszy , jednak wiem że mnie nie zawiedzie. Uwielbiam każdą odżywkę od SH.



Maseczki :

  • AA, Beauty Bar, kremowa maska nawilżająca, maksymalne nawilżenie. Maseczka ,której moja twarz potrzebuje. Szczególnie w okresie letnim nawilżenie jest bardzo potrzebne.
  • Perfecta, Ice Patch, hydrożelowe płatki, kompres pod oczy przeciw cieniom i opuchliźnie. Nie mam wielkich cieni pod oczami ,ale bardzo jestem ciekawa jak się sprawdzą te płatki.
  • Bielenda, Professional Formula, głęboko nawilżająca maseczka, każdy rodzaj cery. Maseczki firmy Bielenda są według mnie najlepsze , tym razem ( chyba z lenistwa ) sięgnęłam o opcję peel off.
  • Perfecta, Oczyszczanie, maseczka peel-off, cera normalna, mieszana, tłusta. Kolejna maseczka typu peel off , lubię mieć ładnie oczyszczoną twarz , oprócz peelingu maseczka jest bardzo przydatna. 


Balsamy do ciała :

  • Lirene, Mineral Collection, balsam do ciała, multi-regenerujący z minerałami z morza martwego. Bardzo lubię kosmetyki Lirene , balsam kupiłam po raz pierwszy , przepięknie pachnie ,super nawilża.
  • Bielenda, ujędrniający olejek w kremie, kokosowy. Kocham kokos pod każdą postacią ,więc ten balsam jest strzałem w dziesiątkę , super zapach i nawilżenie. 



i to wszystko ,myślę że starczy mi na jakiś czas ( do następnej promocji ) ,zapraszam Was na mój Instagram @alexxia_pe






Komentarze

  1. Też kocham rossmann za te wszystkie promocje. Ostatnio jednak zmieniam swoją mode nataką . Warto być eleganckim i to zawsze się zwróci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszelkie promocje, tym bardziej jak pojawiają się w moim ulubionym sklepie: tutaj. Ostatnio jednak zamiast na kosmetyki wydaje na obuwie, jednak mam nadzieję, że z czasem się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

#obserwujący