Perfumy Paris Hilton by Paris.

Ruszam z serią "ulubione perfumy" , co jakiś czas będę publikowała wpisy na temat zapachów jakich używam najczęściej . Mam nadzieję, że komuś pomogę w wyborze "tego jedynego" zapachu albo ktoś skusi się na coś nowego.

Na sam początek perfumy od Paris Hilton "Paris Hilton by Paris" 

Słodkie lekkie perfumy ,idealne na letni czas ,nie są duszące ,ani zbyt moce. Zapach ten poznałam wiele lat temu i muszę przyznać że od razu się zakochałam . Mają bardzo stylową buteleczkę ( jestem fanką wszystkiego co ładne ) .



  • Rodzaj zapachu: cytrusowy, drzewny, szyprowy, zielony
  • Nuty głowy: Mrożone jabłko, Nektar brzoskwiniowy
  • Nuty serca: Frezja, Jaśmin, Mimoza, Tuberoza
  • Nuty podstawy: Drzewo sandałowe, Mech dębowy, Ylang-ylang

dostępność : niestety w stacjonarnych perfumeriach ich nie widziałam ,ale za to łatwo można je dostać w internecie np. iperfumy 

cena : ok 100 zł za 100ml



Komentarze

#obserwujący