Jelly mask od Bielenda.

Hej Kochani ,dziś mam dla Was recenzję żelowej maseczki  HYDRO BOOSTER JEELY MASK
od Bielenda ❤  
Oto 5 dość ważnych dla mnie punktów na które zawsze zwracam uwagę przy maseczkach :

  • zapach : w tej maseczce jak najbardziej na wielki plus , po otworzeniu saszetki czujemy bardzo przyjemny zapach ,przypominający owocowy ( z przewagą truskawki ) kisiel . Zapach jest bardzo ważny , nie może być zbyt intensywny ,ani duszący , w końcu musimy wytrzymać w "nim" jakiś czas :-) moja ocena za zapach 10/10
  • konsystencja : tak jak wyżej , miałam wrażenie że nakładam kisiel , nie jest za rzadka ani za gęsta , w sam raz. Ładnie się trzyma na buzi. 10/10
  • efekt : mam bardzo wrażliwą cerę ,nie wszystkie maseczki ( do cery wrażliwej ) spełniają moje oczekiwania i dość często moja buzia jest bardzo podrażniona , w przypadku tej maseczki wszystko było tak jak powinno ,żadnych podrażnień ,cena nawilżona i gładka.Tego oczekiwałam ,moja ocena 10/10
  • cena : wiadomo większość uważa ,że im coś droższe tym lepsze, na szczęście nie zawsze tak jest, na rynku mamy mnóstwo rewelacyjnych produktów ,które są za przysłowiowe "grosze". W przypadku tej maseczki również tak jest , koszt ( w Rossmannie ) to ok. 2,50 zł . Ocena za cenę 10/10.
  • dostępność : bardzo nie lubię ,gdy jakiś produkt spełni moje oczekiwania ,a potem nagle "rozpływa się" i nigdzie nie  mogę go dostać. Jak na razie wiem ,że Jelly Mask dostępna jest w Rossmannie i w wielu drogeriach internetowych. Moja ocena 10/10.

Co zawiera Jelly Mask ?
Jagody Acai to jeden z najmocniejszych składników antyoksydacyjnych, bogaty w witaminy A, B, E  oraz składniki mineralne (magnez, krzem, cynk). Wzmacniają i nawilżają skórę, zapobiegają powstawaniu zmarszczek.
Algi koralowe optymalnie nawilżają i wygładzają skórę, zapobiegają jej wiotczeniu, opóźniają procesy starzenia naskórka.
Woda różana posiada właściwości tonizujące. Wspaniale odżywia skórę, dodaje blasku szarej, zmęczonej cerze. Uelastycznia, wygładza i nawilża skórę.

Jak działa ?
Maseczka zapobiega utracie wody z naskórka, dzięki czemu wyjątkowo intensywnie i głęboko nawilża. Rewitalizuje i wzmacnia skórę, poprawia jej kondycję oraz koloryt, ujędrnia, opóźnia powstawanie zmarszczek. Usuwa widoczne na twarzy ślady zmęczenia i stresu, przywracając skórze witalność i blask. Błyskawicznie likwiduje uczucie nieprzyjemnego napięcia skóry, koi, łagodzi podrażnienia.

Moja ocena ,to z czystym sumieniem mocne 10/10. Bielenda to dla mnie nr 1 jeśli chodzi o maseczki.








Komentarze

#obserwujący