Lato 2017,nasze piękne morze.

Hejka Kochani , dziś wróciłam z tygodniowego urlopu , byłam nad naszym pięknym morzem, w miejscowości Władysławowo. Przygotowałam dla Was małą fotorelację ,bo jak wiecie jedną z moich pasji jest fotografia. 

A teraz zdjęcia :
nasz piękny Bałtyk ❤





troszkę nadmorskich przyjemności ❤






były też atrakcje ,takie jak "dom do góry nogami" , muszę Wam przyznać ,że zawsze korciło mnie żeby tam wejść ale dopiero w tym roku się zdecydowałam. Pierwsze wrażenie - straszne zawroty głowy ,miałam wrażenie że zaraz upadnę , z czasem troszkę się organizm oswaja z taką zmianą ,jednak osoby które mają problemy z błędnikiem - nie polecam :-) 

udało mi się w końcu wybrać się na spacer "Aleją Gwiazd Sportu" , można tam obejrzeć Gwiazdy znanych sportowców, zrobiłam pare fotek ,zobaczcie :-) 






większe wrażenie zrobił na mnie pomnik upamiętniający Himalaistów , pomnik przedstawia najwyższe szczyty, bardzo pomysłowy i ciekawy projekt. 





i na sam koniec moja skromna osoba , mój Pysio i zachód Słońca ❤❤❤





wpadajcie na mój insta ! @alexxia_pe




Komentarze

#obserwujący