Tickled Pink na paznokciach.

Dziś chcę Wam pokazać moje najnowsze pazurki, z góry przepraszam za to że nie są idealne (  to moje naturalne , umalowane ) . Naszło mnie na jakiś wiosenny kolor ,więc wybrałam piękny jasny róż od Sally Hansen , seria "Xtreme Wear"  kolor tickled pink nr 115 . Postanowiłam trochę ozdobić paznokcie za pomocą różnych topów. 






Zaczynając od kciuka i serdecznego : Top WIBO Diamonds are Forever 


  • Rozświetlający top coat na lakier do paznokci. Zapewni idealny połysk i trwałość każdemu manicure. Sprawi, że paznokcie będą długotrwale błyszczące i idealnie wykończone.



   Na wskazującym i ostatnim Matte Top Coat GOLDEN ROSE Matowy utwardzacz ,  na środkowym   Utwardzacz Quick Dry Top Coat GOLDEN ROSE

  • Nadaje matowe wykończenie , trzeba poprawiać do 4-5 dni.

  • Przedłuża trwałość lakieru, chroni przed pękaniem, odpryskiwaniem i nadmiernym ścieraniem się lakieru.Zawiera filtry ochronne UV, zabezpieczające nasz manicure przed blaknięciem oraz żółknięciem.Po aplikacji warstwy lakieru należy odczekać około 2 min. i następnie nałożyć top coat. Utwardzający lakier ochronny o szybkoschnącej formule, wysychający już w 60 sekund.


Komentarze

#obserwujący