Odżywka Biovax Gold.

Dziś mam dla Was recenzję super maseczki do włosów od L'biotica ❤  
Przedstawiam Biovax  Glamour -  Intensywnie regenerująca maseczka do włosów.

Biovax® Gold to unikalne połączenie drogocennych składników: czystego 24-karatowego złota i organicznego oleju arganowego, zamkniętych w intensywnie regenerującej maseczce. Cudowne właściwości czystego złota rozpieszczają włosy i otulają luksusem, nadając im odmłodzony, olśniewający wygląd i zniewalający, piękny blask. Złoto 24-karatowe – drobinki cennego kruszcu zapobiegają starzeniu komórkowemu, zachowując młodość włosów. Czyste złoto odżywia i rozświetla włosy, odmładza je i rewitalizuje. Nadaje im niezwykłe, luksusowe lśnienie i doskonały wygląd. Organiczny olej arganowy – sekret orientalnej pielęgnacji włosów, zwany płynnym złotem Maroka. To najbogatsze źródło odmładzającej witaminy E, chroniącej włosy przed destrukcyjnym działaniem wolnych rodników i promieniowaniem UV. Dzięki zdolności do przenikania w głąb łodygi włosa, reperuje zniszczenia i przywraca prawidłowy poziom nawilżenia. Jego lekkość sprawia, że jest odpowiedni do każdego rodzaju włosów.
Jestem włosomaniaczką ,kupuje wszystko co wpadnie mi w oko , zaciekawiła mnie bardzo ta maseczka, firma L'biotica słynie z bardzo dobrych kosmetyków , więc byłam pewna na 99% że będę zadowolona.
Maseczka ma przyjemną konsystencję , ładny delikatny zapach , po jej stosowaniu ( ponad tydzień ) zauważyłam że moje włosy są w lepszej kondycji ,są dość mocne a co najważniejsze przestały być "suche" dość długo nie mogłam sobie poradzić z efektem "siana". 
Czy kupię ponownie ? jasne ,że tak ! 
Gdzie kupić i za ile ? cena tej maseczki to ok.20 zł , i jest do kupienia min w Rossmann




Komentarze

#obserwujący