Oczyszczanie twarzy z Lirene.

Czas na dokładniejsze oczyszczanie twarzy , szukałam czegoś co będzie odpowiednie ,i trafiłam na zestaw od Lirene . Bardzo lubię kosmetyki tej firmy ( fluid jest moim ulubieńcem od lat ) więc byłam pewna ,że tym razem się nie zawiodę :-) Zacznijmy od żelu z błękitnej algi , najpierw przedstawię Wam opis od producenta ,a następnie moją opinię. 

  • kilka słów od producenta : 
Żel do mycia twarzy delikatnie oczyszcza i łagodzi podrażnienia. Zawiera wyciąg z lipy i glicerynę. Przeznaczony do pielęgnacji normalnej i mieszanej skóry twarzy i szyi. Żel skutecznie usuwa z twarzy makijaż i wszelkie zanieczyszczenia, jednocześnie przywracając jej komfort nawilżenia. Zapobiega uczuciu suchości i ściągnięcia skóry po umyciu. Kojące właściwości wyciągu z lipy łagodzą podrażnienia i przywracają skórze zdrowy wygląd, dodatkowo chroniąc naskórek przed infekcjami. Gliceryna dostarcza skórze odpowiednie nawilżenie i zapewnia uczucie komfortu i miękkości. W efekcie cera jest odświeżona i optymalnie nawilżona.


  • moja opinia :  
Tak jak pisze producent ,żel usuwa wszystkie zanieczyszczenia z twarzy , w zestawie była dołączona szczoteczka ,która nam to ułatwi . Żel ma bardzo fajną konsystencję i piękny zapach, Nie podrażnia. Druga końcówka ma służyć do aplikowania kremu i masażu. Wszystko spełnia swoją role ,żel na pewno będę jeszcze kupować. Moja ocena to 10/10.








Komentarze

  1. Oo to będę musiała wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lirene to świena firma sama ją polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przetestuje:)

    Kosmetyczne--szalenstwo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. na sam zel bym się nie skusiła, ale szczoteczka to fajny wynalazek :) a jeszcze lepsze są szczoteczki silikonowe - łatwiej utrzymać je w czystości :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

#obserwujący