Lips Smacker - coś dla ust.

Witam ,pierwszy post w Nowym Roku będzie o mojej wygranej w konkursie @lipsmackerpolska .
Konkurs polegał na zrobieniu świątecznego zdjęcia z produktami ( recenzja pomadki klik ! ) LS. Poniżej pokaże Wam zdjęcie mojego autorstwa a później przejdę do nagrody jaką otrzymałam.


a teraz nagroda , która nie ukrywam była dla mnie sporym zaskoczeniem.

w dość sporym pudełku znajdowało się (!) aż 18 pomadek , małe perfumy i kolczyki.
Pomadki są w różnych "smakach" ,jestem bardzo zadowolona ,bo znajdują się tam "smaki" których nie widziałam w sklepach a bardzo chciałam je mieć. 


a Wy znacie produkty LS ? jakie jest Wasze zdanie o nich ? z chęcią posłucham ,zapraszam do komentowania i zaglądania na mój Instagram - @alexxia_pe

Komentarze

Prześlij komentarz

#obserwujący