Pomadka Velvet Matte.

Wczoraj w mojej kosmetyczce pojawiła się nowość - Velvet Matte Lipstick - Matowa pomadka do ust - Golden Rose.

Pierwszy raz kupiłam pomadkę GR i przyznaję ,że od razu się zakochałam. Matowe pomadki kojarzyły mi się z wysuszonymi ustami i nie przyjemną twardą konsystencją. Nie wiem jak u innych producentów ale w GR jest zupełnie na odwrót. Pomadka nie tylko matuje ale i nawilża usta  , kolor bardzo trwały . Bardzo przyjemna jest też aplikacja pomadki.Dodatkowym plusem jest cena - ok. 12 zł ,bardzo wysoka jakoś produktu za niską cenę.


  • Kilka informacji od producenta :

Matowa pomadka do ust Velvet Matte tworzy na ustach aksamitne wykończenie.Wysoka zawartość pigmentów oraz długotrwała formuła sprawia, że pomadka długo utrzymuje się na ustach.Idealnie się rozprowadza, a dzięki zawartości składników nawilżających oraz wit. E dodatkowo odżywia i nawilża usta.Paleta zawiera bogatą gamę barw od klasycznej czerwienie po odcienie nude.

Moja ocena to 10/10 , na pewno kupię jeszcze inne kolory :-)







zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga :-)



Komentarze

Prześlij komentarz

#obserwujący