Małe zakupy // Golden Rose i Sinsay.

Wczoraj wyskoczyłam na szybkie zakupy do łódzkiej Manufaktury , muszę przyznać ,że jest to moja ulubiona galeria handlowa w Łodzi. Niestety nie byłam sama ,więc nie mogłam sobie pozwolić na odwiedzenie wszystkich ulubionych sklepów ,dlatego na zakupy najlepiej się chodzi samemu.
Zdążyłam odwiedzić Sin-say i mój ukochany Golden Rose . Nie jest tego dużo ,ale może komuś coś się spodoba , dla zainteresowanych pod każdym zdjęciem wrzucę link do danej rzeczy. Miłego oglądania :-)


*GOLDEN ROSE* 
  • Matte Nail Lacquer - Matowy lakier do paznokci Golden Rose :
Pierwszy raz kupiłam matowe lakiery od GR , wczoraj "przetestowałam" jeden na paznokciach mamy i muszę przyznać ,że zrobił się bardzo ładny efekt matowy , lakier jest szybkoschnący co daje mu duży plus. Cena jednego lakieru to 7,90 zł ,jak dla mnie bardzo korzystna cena.

UWAGA : kolor na zdjęciu jest ciemniejszy niż w rzeczywistości !


  • Rich Color Nail Lacquer - Trwały lakier do paznokci Golden Rose :
Moja ulubiona seria lakierów GR , Bardzo nasycone głębokie kolory , wystarczy jedna warstwa żeby idealnie pokryć paznokieć , szeroki pędzelek ułatwia aplikację. Szeroka gama kolorystyczna. Cena jednego lakieru to 6,90 zł. Świetna jakość za niską cenę. 

UWAGA : kolor na zdjęciu jest ciemniejszy niż w rzeczywistości !


  • Ice Color Nail Lacquer - Lakier do paznokci Golden Rose :
Kolejna nowość u mnie , jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi. Bardzo fajna mała buteleczka i przepiękny metaliczny kolor. Lakier jest dostępny w wielu pięknych kolorach ,jak się sprawdzi na pewno wrócę po więcej. Cena jednego lakieru to 4,20 zł. 

  • Quick Dry Top Coat - Utwardzacz  Golden Rose :
Mój ulubiony ,ukochany Top Coat , jestem mu wierna już bardzo długo, Dzięki niemu mój manicure utrzymuje się do dwóch tygodni ,bez odpryskiwania a kolor lakieru robi się bardziej intensywny .i wygląda jakby był żelowy. Jego największym plusem jest to ,że zasycha w ciągu jednej minuty. Jest bardzo wydajny.Cena jednego lakieru to 8,50 zł.

UWAGA : kolor na zdjęciu jest ciemniejszy niż w rzeczywistości !



*SINSAY*

  • Czarna kosmetyczka Sinsay :
Bardzo fajna, nieduża i praktyczna kosmetyczka . Dużym plusem jest lusterko ,które jest zamieszczone w środku. Przyda mi się na kosmetyki takie jak tusz czy pomadka ,które "latają po całej torbie. Kolor czarny. Cena to 7,99 zł.



  • Legginsy z zamkami Sinsay :
Zwykłe proste czarne  legginsy z zamkami przy nogawkach. Mają fajny materiał ,z pewnością będą fajnie wyglądały do tuniki czy do długiej koszuli. Bardzo podobają mi się te zamki gdyż przez nie legginsy nie wyglądają "zwyczajnie". Wszystkie plamy ,przebarwienia widoczne na zdjęciu to wina aparatu i złego oświetlenia. Legginsy są w kolorze intensywnej czerni. Cena to 29,99 zł. 





wpadajcie na mój instagram , komentuje i obserwujcie !
Pozdrawiam A.





Komentarze

#obserwujący