Malinowy peeling Organic Shop.

Przedstawiam Wam nowość ,którą dziś kupiłam - Organic Shop Scrub do ciała Raspberry&Sugar .
Uwielbiam kosmetyki o owocowym zapachu , ale jak wiadomo sam zapach to nie wszystko. 
Peelingi to bardzo ważna rzecz , pomaga usunąć martwy naskórek ,złuszcza i poprawia wygląd skóry.
Kupując peeling kieruje się "grubością" ziaren , dla mnie - im większe tym lepsze , no i jeszcze zapach , malinowy cudowny ,taki że ma się ochotę go zjeść. 
Kupić go można np w Tesco lub w drogeriach internetowych, cena ok. 10 zł


  • Kilka informacji ze strony producenta :

  • Scrub do ciała „Organic raspberry & sugar” na bazie naturalnego cukru, wzbogacony w ekstrakt z malin . Delikatnie oczyszcza i złuszcza skórę, nasyca ją substancjami odżywczymi, odmładza Charakteryzuje się pięknym aromatem.
    Składniki aktywne:Organiczny ekstrakt z malin - odświeża, łagodzi podrażnienia poprawia wygląd skóry, wzmacnia ją. Kosmetyki z ekstraktem z malin wygładzają skórę, zapobiegają nadmiernemu wydzielaniu łoju, zapewniają skórze zdrowy wygląd. Polecane przy cerze tłustej i mieszanej.Masło shea – chroni skórę przed przedwczesnym starzeniem, likwiduje suchość i podrażnienia, poprawia jej elastyczność i nasyca witaminami.






    Komentarze

    1. Wygląda fantastycznie, chętnie kupię i przetestuje :)
      Zapraszam-Mój blog
      Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

      OdpowiedzUsuń
    2. mam peeling z tej marki w użyciu dzisiaj nawet sobie robiłam, mam nadzieje że Twój malinowy sie sprawdzi

      OdpowiedzUsuń

    Prześlij komentarz

    #obserwujący