Co kupić w Rossmann?

Witam ,od jutra zaczyna się promocja w Rossmann na podkłady , pudry itp.
Mam dla Was moją listę zakupów ,bardziej skupię się na takich firmach jak Wibo czy Lovely ( bardzo dobre jakościowo i cenowo ) ,gdyż innych droższych marek się nie opłaca kupować. Zauważyłam,że ceny w Rossmann są bardzo wygórowane jeśli chodzi o kosmetyki takich firm jak np Loreal czy Bourjois.
 Lubię Rossmann ,bo zawsze jest obok miejsca w którym aktualnie mieszkam ,ma fajne promocje na różne kosmetyki min do włosów i przede wszystkim można tam nabyć kosmetyki Wibo i Lovely.

Pudry które Wam zaprezentuje są na prawdę godne polecenia , używałam już ich i nie mam im nic do zarzucenia. Ceny które znajdują się obok produktów są to ceny regularne ,bez promocji.
Mam nadzieję że ten wpis komuś pomoże ,w razie pytań , piszcie komentarze , wiadomości e-mail ,albo na moim instagramie Photobucket


Komentarze

  1. Ja teraz z tej promocji nie korzystam:D Mam jeszcze nadmiar z ostatniej:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie połowa z tych kosmetyków idzie do mamy ,sama mam jeszcze zapas ,który zrobiłam na poprzedniej promocji :-P

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

#obserwujący