Nowości do makijażu oczu.

Przepraszam za małe opóźnienie , już nadrabiam zaległości , tak jak pisałam na instagramie chce Wam pokazać co kupiłam na promocji w Rossmann.
Zacznę od tuszy :

  • Lovely, Pump Up, tusz do rzęs podkręcający - zdecydowanie mój faworyt , niska cena ( nawet bez promocji ) ,dzięki superowej szczoteczce idealnie rozdziela i wydłuża rzęsy.
  • Max Factor, 2000 Calorie, pogrubiający tusz do rzęs - kupiłam go z polecenia mojej siostry ,cena bez promocji to 33,99 zł , szczoteczka prosta , fajnie nakłada tusz , nie robi grudek , dla ładnego efektu należy przeciągnąć rzęsy dwa razy.


Teraz czas na eyelinery kupiłam dwa:
  • Miss Sporty, Pump Up Booster, miękki eyeliner w kredce, nr 001 darkness - tak jak opisuje producent , miękki ale za to gruby eyeliner , bardzo trwały ( przy zmywaniu ,schodzi najciężej ), nie przypadł mi do gustu , zdecydowanie wolę cieńsze eyelinery - cena bez promocji 11,79 zł 
  • Wibo, eye liner w pisaku Marker do oczu Rock with me  - mój ulubiony , idealnie się nakłada , fajnie rozprowadza się na powiece , trwały i wydajny - cena bez promocji 10,79 zł



Przypominam że promocja na kosmetyki do makijażu trwa do jutra ! od 12.10 zaczynają się podkłady ,pudry itp :-)

Pozdrawiam Alexxa 




Komentarze

Prześlij komentarz

#obserwujący