K-lips ,hit czy kit ?

W końcu na Rossmannowe półki trafiła długo wyczekiwana pomadka matowa w płynie od Lovely. Niestety ilość pomadek jaka trafiła do sprzedaży na chwilę obecną jest bardzo mała ,ale miejmy nadzieję ,że to za jakiś czas się poprawi. 
Zestaw zawiera płynną pomadkę o matowym wykończeniu i konturówkę do ust w tym samym kolorze.
Jak widzimy - opakowanie mocno inspirowane kosmetykami Kylie Jenner, nawet nazwa podobna , ale jak wiadomo nie liczy się opakowanie tylko zawartość :-)  Pomadka zapowiada się bardzo dobrze ,jest mocno napigmentowana i długo się trzyma.Wszystkie kolory możecie zobaczyć TU , ja posiadam już parę różowych matowych pomadek od Lovely ,więc tym razem skusiłam się na odcień - NEUTRAL BEAUTY , moja ogólna ocena to 5\5  , a co najważniejsze - cena bardzo korzystna i dużo niższa niż pomadki Kylie. 
Właśnie po raz pierwszy nałożyłam ją na usta - jest mega delikatna ,w ogóle nie czuć jej na ustach i nie podkreśla suchych skórek , na ustach jest taka gładka i przyjemna.

  • UWAGA - kolor na zdjęciu jest nieco ciemniejszy niż na żywo








Komentarze

  1. Też jestem zainteresowana tymi pomadkami :) i na pewno jakąś różową sobie kupię.

    Obserwuję :) i zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem zainteresowana tymi pomadkami :) i na pewno jakąś różową sobie kupię.

    Obserwuję :) i zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

#obserwujący