Plastry na nos Cettua.

Hej ! dziś wpis będzie o małych czarnych kropeczkach ,które bardziej znane są jako wągry/zaskórniki.
Wągry ,najczęściej ( w moim przypadku tak jest ) pojawiają się w okolicach nosa. Na pierwszy rzut oka nie są one bardzo widoczne ,jednak sprawiają ,że czujemy się niekomfortowo. Stosowałam już wiele maseczek ,peelingów i innych specyfików do mycia twarzy ,jednak nic nie pomagało. Jakiś czas temu ,na pewnym forum o kosmetykach trafiłam na wątek o plastrach CETTUA , na początku nie spodziewałam się większych efektów , jednak po pierwszym użyciu "zamurowało" mnie. Plastry na prawdę działają , taki mały plasterek a jest w stanie "wyciągnąć" wiele wągrów.. Pokazałabym Wam jak to wygląda ,ale to mało estetyczny widok.
Wielkim plusem tych plastrów jest proste użycie , wystarczy na lekko mokry nos przykleić plaster , odczekać 15 min i gotowe :-)

  • Kilka informacji ze strony producenta :
Paski oczyszczające na nos to szybki i skuteczny sposób do usuwania zaskórników i zanieczyszczeń zatykających pory. Po ich użyciu skóra jest gładka i zadbana. Efekt widoczny jest zaraz po usunięciu paska. Zawiera ekstrakt oczary wirginijskiego.
Plastry dostępne są w drogeriach np : Douglas , Rossmann  cena plastrów to ok.13 zł , nie są drogie a na prawdę skuteczne. Każde opakowanie ,zawiera 6 plastrów.




Komentarze

  1. Nie słyszałam jeszcze o tych paskach. Wydają się być ciekawe..hmm może postaram się je znaleźć, kupić i wypróbować, może coś by u mnie pomogły :D
    Super post :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. It looks like a great product (:

    www.caterina-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

#obserwujący