Jednorożcowe serum od Wibo.

Wibo, Unicorn Tears - odżywczy primer i serum do twarzy 2 w 1. Posiada bogatą formułę o podwójnym zastosowaniu: chroni skórę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi oraz działa jako nawilżający primer pod makijaż.
Zawiera 3 ekstrakty z owoców: acai, goji oraz żurawiny, znane z właściwości antyoksydacyjnych i intensywnego działania anti-aging oraz bogatych w witaminę C, która wpływa korzystnie na zdrowy koloryt skóry.

Po pierwszym użyciu byłam zachwycona.Doskonale sprawdził się jako baza pod makijaż ,podkład dzięki niemu lepiej "leży" na twarzy.Ma piękny słodki zapach.Nie pozostawiał lepkiej warstwy. Wygodna poręczna buteleczka z pipetką ułatwia nakładanie.
Niestety po dłuższym używaniu zaczął mnie strasznie uczulać.Na twarzy pojawiły się czerwone swędzące plamy.Na razie odstawiłam ten produkt,może do niego wrócę za jakiś czas.

Komentarze

  1. Jestem ciekawa jakby sprawdził się na mojej skórze. :) Jeżeli dla ciebie jest to 10/10 to warto byłoby wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten produkt wygląda bardzo ciekawie. Na pewno będę musiała przetestować, dzięki za polecenie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

#obserwujący