Pędzle Killys.

Witam ,na samym początku przepraszam Was za długą nieobecność , niestety nie miałam wpływu na to. 
Dziś mam recenzję pędzli do makijażu firmy Killys . Nie miałam wcześniej styczności z tą firmą, więc byłam bardzo ciekawa jak się sprawdzą. Na samym początku przekonała mnie cena - od 7 zł do 15 zł. Pędzle posiadają hipoalergiczne włosie , co jest dla mnie bardzo ważne , włosie nie wypada ,jest bardzo mięciutkie ,nie "drapie". Pędzle posiadają elegancką "diamentową" rączkę co jest dodatkowym plusem. Solidnie zrobione ,bardzo dobrze "aplikują" kosmetyki. Mam w planach kupienie całej serii , na razie posiadam dwa : przeznaczone są do bazy i do cieni. 






gdzie kupić ? ja znalazłam je w sklepie Intermarché , ale myślę że są dostępne w wielu drogeriach internetowych.

Komentarze

#obserwujący